![]() |
|
| |||
| |||
| hk. 2.6mhz Intel Celeron CPU. microstar bord. 768 MB DDR minne Hei, behage hjelpe ... min cpu temp er topp på 127 C !!!!! ![]() dens forårsaker alle slags problemer. mbm5 dashbordet viser cpu temp på 126c og case temp på 110c. Det viser 12volt avlesning kun 2.98volts. ![]() skiftet cpu fan, og case fan ... gjorde ingen forskjell. byttet PSU, fremdeles ingen forskjell, stakk nå ... tror du hovedkort er skutt? alle hjelpe ville være stor ... TA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow de temps er latterlig prøve å laste ned core temp, og også prøve CPU-Z
| |||
| |||
| Har CPU-Z .. hva bør den gjøre for meg, doesnt fortelle meg noe egentlig ... ade |
|
| |||
| |||
| Hvis ikke opplever jevnlig tilfeldige stopper deretter id si er de temp målinger galt prøve core temp som cew sa. |
|
| |||
| |||
| Det er prøver å stenge, men jeg har slått den av ellers jeg ville det ikke ha vært i stand til å stille spørsmålet på ere lol de er korrekte temps ive sjekket med tre forskjellige nedlastinger. kan noen fortelle meg hvorfor dette skjer Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På 128C datamaskinen ville være i brann. Jeg ville ikke stole på at programmet. Last ned Intels Thermal Analysis Tool og gi det en sjanse.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tilbake karbon 100%, ive sett prosessorer røyken ved lavere temps da, kan du alltid prøve reapplying noen nye termisk pasta |
|
| |||
| |||
| ok prøve coretemp det vil gi deg den mest nøyaktige lesing av temp også prøve å berøre din heatsink og måle hvor varmt det er det er ingen måte du kan kjøre på at prosessoren på at temperament uten en nedleggelse eller brann |
|
| |||
| |||
| ok .. sjekket temps om og om igjen, tro meg det veldig varmt. Kan noen av dere fortelle meg hvorfor volt er så lav på 12volt side, leser de 2,98 volt og cpu fan er bare kjører på halv fart, som doesnt hjelpe temps! |
|
| |||
| |||
| Ok im stooopid .... temp min er 126 F ikke c. ooops. ![]() fremdeles litt varm tho. hvor viktig er termisk pasta? |