![]() |
|
| |||
| |||
| hk. 2.6mhz Intel Celeron CPU. microstar styrelse. 768 MB DDR minne Hej, hjälp ... min cpu temp är en topp på 127 c !!!!! ![]() dess orsakar alla möjliga sorters problem. mbm5 instrumentbräda visar cpu temp på 126c och fall temp på 110c. Det visar 12volt avläsning på bara 2.98volts. ![]() förändrat cpu fläkt, och case fan ... gjorde ingen skillnad. förändrats psu, fortfarande ingen skillnad, fast nu ... tror du att moderkortet är skjuten? någon hjälp skulle bli stor ... ta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow de temps är löjliga försöka hämta core temp och även försöka cpu-z
| |||
| |||
| Got cpu-z .. vad skulle det göra för mig, doesnt berätta vad som helst egentligen ... ade |
|
| |||
| |||
| Om du inte upplever regelbundna stickprovskontroller stängas sedan id säga de temp avläsningar fel är att försöka core temp som cew sa. |
|
| |||
| |||
| är Försöker att stänga ner men jag har stängt av det där annars jag ville inte ha kunnat ställa frågan om ere lol de är korrekta temps ive kontrolleras med tre olika hämtningar. Kan någon berätta för mig varför detta händer Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vid 128C datorn skulle i brand. Jag skulle inte lita på det programmet. Hämta Intels Thermal Analysis Tool och ge det en chans.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag tillbaka kol 100%, ive seen processorer rök vid lägre temps då det, kan du alltid försöka ifyllning några nya termisk pasta |
|
| |||
| |||
| ok prova coretemp det kommer att ge dig den mest korrekta behandlingen av temp också försöka röra kylfläns och bedöma hur varmt det är det finns inget sätt du kan köra som processorn vid denna temp utan avstängning eller en brand |
|
| |||
| |||
| ok .. kontrolleras temps om och om igen, tro mig det mycket varmt. Kan någon av er berätta varför volt är så låga på 12volt sidan, läs de 2,98 volt och cpu fläkten är bara att köra på halvfart, vilket doesnt hjälpa temps! |
|
| |||
| |||
| Ok im stooopid .... min temp är 126 F inte c. Ooops. ![]() fortfarande lite varm tho. hur viktigt är termisk pasta? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ställa boot.ini timeout orsakar överhettning? | kinnith93 | Windows-operativsystem | 3 | 2:a sep 2008 11:17 |
| Ram volt | benbenukuk | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 7:e sep 2007 17:20 |
| Thread Tools | |
| |