![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please kukaan voi neuvoa minua. Haluan päivittää muistia minun Sony VGC-V2. Onko kukaan tehnyt tätä ennen tämän mallin, ja voisin kiitos teidän neuvoja paras tapa tehdä se. Ohje olisi paljon arvoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se tukee maximan on 2gigs (1per slot) ja DDR1 Kaikki DDR 184Pin on PC3200 tekee Riippuen siitä, mitä teillä on se jo, luultavasti 512MB kuin mitä he tulevat standardikoolla Olisi parasta, voit ostaa 2gig testipakkaus, 1x1
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lol äsken teki etsi osa numero (VGC-V2) Google ja tämän säikeen tuli kuin numero 1, luettelosta
On se, että kannettavan tietokoneen tai pöytäkoneen? koska olen hakivat net ja etsinnät sanoivat muistikirja, mutta jos lähden Sony "lisälaitteeseen valitsin" kuva näyttää työpöydällä My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2GB olisi parasta, mutta 1GB sirujen pricey. http://www.ebuyer.com/product/66404
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya DDR on erittäin kallista niin i dont sitä mieltä, että se olisi sen arvoista saada 2GB mikä se on, kuten 50dollari meitä 1GB !!!!????? Olen myös googled tämä oli num-ber liikaa, mutta sitten menin googe kuvia ja näyttää siltä, että ne kaikki ovat! dont tiedä, jos tämä olisi vaikeampaa tai olla ottamatta lukuun Epäilen kuitenkin
| |||
| |||
| Kiitos kaikille, Ostetaan 2 x 1Gb muisti ratkaiseva, hyvä käsitellä vain £ 42.00 mukaan lukien ja veroja. Onko kukaan tiedä, miten avata tämän asian jopa panna muistiin? Kaikki apu olisi paljon arvoa. |
|
| |||
| |||
| onko se kannettavan tietokoneen tai PC: llä? Jos se on kannettava tietokone, on pieni ovi, että alla on tietokone, se edellyttää unscrewing (varmista, että tietokone on kytketty pois päältä) ja näet nykyisen RAM kiinni, poistaa, ja lisätä uuden tikkuja. Jos se on PC, ei todennäköisesti ruuvit on takana tapahtuu, ruuvaa nämä (vain ne, jotka pidä ulkopuolelle, se pitäisi olla itsestään selvää, jotka ne ovat) ja työnnä puolelta kohti takana tapahtuu, se olisi unclip ja näet emolevyn jälleen poistaa nykyisen kiinni, ja lisätä teidän uusia. |
|
| |||
| |||
| Hurraa! LAJITTELE se On muovi dia takapuolella, pc, tämä on helpotettu pois ylöspäin. Kun tämä on pois päältä, on hopeointi annetun takaisin oikealla puolella - kaksi ruuvia, poista ne ja siellä se on ..... pääsy hallituksen, joka pitää hallussaan muistiin. 2 gb nyt asennettu ja laite toimii hyvin. Vuoksi on suositeltavaa, että tämä menettely olisi suoritettava Sony hyväksytty palvelukeskus vain ei ole minua! Sellaiseen auttaa pois tällä foorumilla, varauduttava voin yrittää aivojen kirurgia seuraavaksi. Monet kiitokset kaikille. Baz. |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen, se kuulostaa hyvin epätavallinen Asiakirjatyyppi ole varma Olen tavannut tapauksessa, jossa on muovinen dia takapuolella on poistettava päästä RAM |
|
| |||
| |||
| Liukusäädintä annetun takaisin antaa mahdollisuus käyttää RJ45-ja USB-porttia. Kun tämä on ylös kanta voidaan helpotetusta läpäissyt pysäkki opas. Tämä antaa sitten selkeä käsitys takapaneelista. Saatavuuden muisti on kautta hopeointi noin 5 tuumaa tall 2 tuumaa leveä - 2 ruuvia pidä sitä paikallaan. Tämä on oikealla puolella koneen kuten tarkastella niitä takapaneelissa. Kaikella apuasi kaverit, tämä oli childplay! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sony Vaio CR21Z - Kuka tahansa on se? | Maverickk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 15. marraskuu 2007 12:17 |
| Sony Vaio on roskaa! | curlysmith | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 23. lokakuu 2007 12:45 |
| Apu! Sony Vaio tarvitaan joka tukee SXGA | xrayman | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 12. Sep 2007 08:33 |
| Sony Vaio neuvoja kiitos! | phoenix221984 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 27. Jul 2007 11:48 |
| Sony Vaio VGX-XL201 | RUMBLERIDER2 | Rautatavaran Chat | 1 | 23. lokakuu 2006 09:09 |
| Thread Tools | |
| |