![]() |
|
| |||
| |||
| kan man sige, hvordan man overclock min q6600 og efter at det er de kølere, at jeg er nødt til at bruge til at forhindre mit system CPU fra afbrænding ud Anfør køler jeg har brug for og prisen på sit bedste |
|
| |||
| |||
| godt det helt afhænger af, hvor langt du vil gå, hvis du ønsker omkring 3.0ghz en arktisk afkøling fryseanlaeg pro 7 vil gøre dig godt, hvis du ønsker at gå højere derefter gå med en koeler Master V8, hvis du har penge, det køligere formodes at være den næst bedste ting at watercooling, kan du tjekke den fornyede her http://uk.youtube.com/watch?v=4BT-GbRBdiQ |
|
| |||
| |||
| lol Quad 2,4 GHz isnt nok? men min ven gjorde 3.2GHz med materiel fan, det var ikke svært jeg gætte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den AC7 har længe været ringere de mange HDT kølere oversvømme markedet. Du ikke vil få meget om en quad, men hvis du ønsker at prøve dette få en Xigmatek S1283.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Fra hvad jeg har hørt, upping bussen Speed til 1333 fra 1066 vil øge uret hastighed til lidt over 3,0 GHz og tager omkring 15 sekunder. Nyde! |
|
| |||
| |||
| men altid huske at være omhyggelig og sikker på dine numre. En forkert bevægelse og din CPU er stegt. |
|
| |||
| |||
| For alvorlige overclocking er det værd at investere i en anden fan. Aktiemarkedet fan er perfekt egnet til rimelige overclocking. Men måske ikke ønsker at over gør det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| E8600 Vs Q6600 | redden137 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 2 januar 2009 16:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 9. apr 2008 01:33 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2008 13:03 |
| Overclocking min Q6600. | Tronix | CPU, bundkort og RAM | 4 | 10 marts 2008 09:18 |
| Overclocking q6600 med 4gig RAM? | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 23 januar 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |