![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko kukaan sanoa, miten overclock minun q6600 ja sen jälkeen, että mitkä ovat jäähdyttimet, että minun tarvitsee käyttää estämään my system CPU alkaen polttaminen pois täsmentäkää jäähdytin i tarve ja hinta on parhaimmillaan |
|
| |||
| |||
| hyvin se täysin riippuu siitä, kuinka paljon haluat mennä, jos haluat noin 3.0ghz yksi arktiset jäähdytys pakastin Pro 7 tekee sinulle hyvin, jos haluat mennä korkeampi sitten kanssa cooler master v8, jos sinulla on rahaa, tämä cooler on tarkoitus seuraavaksi paras asia watercooling, voit tarkistaa tarkistaa tässä http://uk.youtube.com/watch?v=4BT-GbRBdiQ |
|
| |||
| |||
| lol Quad 2.4GHz isnt tarpeeksi? mutta ystäväni ei 3.2GHz kanssa varastossa tuuletin, se wasn't kova i arvata |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The AC7 on jo pitkään ollut huonompi kuin lukuisat HDT jäähdyttimet tulvia markkinoille. You're aio saada paljon on quad mutta jos haluat kokeilla tätä saada Xigmatek S1283.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sen perusteella, mitä olen kuullut, upping the Bus nopeus 1333 alkaen 1066 lisäävät kellon nopeus hieman yli 3,0 GHz: n ja kestää noin 15 sekuntia. Nauttia! |
|
| |||
| |||
| mutta Muista aina olla varovainen ja varma teidän numerot. Yksi väärä liikkua ja suorittimen on paistettu. |
|
| |||
| |||
| Törkeistä overclocking se kannattaa sijoittaa toiseen tuuletin. Osakkeen tuuletin on täysin soveltuvat kohtuullisen overclocking. Mutta ei ehkä halua yli tehdä sen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| E8600 vs. Q6600 | redden137 | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 2. Jan 2009 16:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 9. Huhtikuu 2008 01:33 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 18th Mar 2008 13:03 |
| Overclocking minun Q6600. | Tronix | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 10th Mar 2008 09:18 |
| Overclocking q6600 kanssa 4gig RAM-muistia? | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 23. Jan 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |