![]() |
|
| |||
| |||
| kan iemand zeggen hoe mijn q6600 overklokken en daarna wat zijn de koelers dat ik gebruik om mijn systeem cpu van verbranding van omschrijf de koeler ik nodig en de prijs op zijn best |
|
| |||
| |||
| en het geheel is afhankelijk van hoe ver je wilt gaan, als u wilt rond 3.0GHz een arctische koeling vriesschepen pro 7 zal u goed doen, als je wilt gaan hoger dan verder met een Cooler Master V8 als u het geld, deze koeler wordt verondersteld de volgende beste ding Watercooling, kunt u de review hier http://uk.youtube.com/watch?v=4BT-GbRBdiQ |
|
| |||
| |||
| lol Quad 2.4GHz isnt genoeg? maar mijn vriend heeft 3.2GHz met stock fan, hij wasnt hard i guess |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De AC7 is al lang inferieur aan de veelheid van HDT koelers overstromingen de markt. You're not going to get veel op een quad, maar als je wilt om te proberen dit een Xigmatek S1283.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Uit wat ik hoor, upping de Bus Speed naar 1333 vanaf 1066 zal de kloksnelheid tot iets meer dan 3,0 GHz en duurt ongeveer 15 seconden. Genieten! |
|
| |||
| |||
| maar vergeet nooit dat je voorzichtig moet zijn en zeker van je nummers. Een verkeerde beweging en je cpu is gebakken. |
|
| |||
| |||
| Voor ernstige overklokken is het de moeite waard te investeren in een andere fan. De voorraad ventilator is uitermate geschikt voor redelijke overklokken. Maar misschien niet wilt dan doen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| E8600 Vs Q6600 | redden137 | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | De 2 januari 2009 16:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | De 9 april 2008 01:33 |
| Overklokken q6600 | ironsferret | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2008 13:03 |
| Overclocking mijn Q6600. | Tronix | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 10 mrt 2008 09:18 |
| Overclocking q6600 met 4gig ram? | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 23 Jan 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |