![]() |
|
| |||
| |||
| kan någon säga hur man överklockning min q6600 och efter att det är de kylare som jag behöver använda för att förhindra att datorn CPU från brand ut specificera kylaren jag behöver och det pris som bäst |
|
| |||
| |||
| och det helt beror på hur långt du vill gå, om du vill ha runt 3,0 GHz en arktisk kyla frys Pro 7 gör du väl, om du vill gå högre då gå med en Cooler Master v8 om du har pengar, denna kylare är tänkt att vara den näst bästa sak att watercooling kan du kolla in recension här http://uk.youtube.com/watch?v=4BT-GbRBdiQ |
|
| |||
| |||
| lol Quad 2.4GHz isnt nog? men min kompis gjorde 3.2GHz med materiel fan, det var inte svårt antar jag |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den AC7 har länge varit underlägsna de många HDT kylare översvämmar marknaden. Du är inte kommer att få mycket på ett quad men om du vill prova det här få en Xigmatek S1283.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Från vad jag hör, upping den Bus Speed till 1333 från 1066 kommer att öka klockan hastigheten till strax över 3,0 GHz och tar ungefär 15 sekunder. Njuta av! |
|
| |||
| |||
| men alltid komma ihåg att vara försiktig och se på dina siffror. Ett fel flytta och din CPU är stekt. |
|
| |||
| |||
| För allvarliga överklockning är det värt att investera i en annan fläkt. Aktiemarknaden fläkten är perfekt lämpade för rimliga överklockning. Men kanske inte vill ta över det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| E8600 Vs Q6600 | redden137 | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 2 januari 2009 16:04 |
| Q6600 temps | Cew27 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 9 april 2008 01:33 |
| Överklockning q6600 | ironsferret | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 18 mars 2008 13:03 |
| Överklocka min Q6600. | Tronix | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 10 mars 2008 09:18 |
| Överklockning q6600 med 4gig RAM-minne? | Cew27 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 23 januari 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |