![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kører i øjeblikket en AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800 + 2,50 GHz og NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB Grafik på Acer Industribyggesten F690GVM bundkort. Jeg vil gerne vide, hvilken af disse to jeg bør opgradere første, forarbejdningsvirksomheden eller den grafik, for at få det bedste ud af moderne spil. Også hvis nogen har forslag til, hvad man kan opgradere til fra hvad jeg har, der vil være stor pris på såvel. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spil er massivt GFX kortet afhængige, omlægning, der vil se den største stigning i spillets ydeevne.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din nuværende CPU er fint M8, bedre at opgradere dit grafikkort for at se en bedre ydelse i spil og lignende, være rart at vide, hvor meget ram du har om, og om WOT du opgraderer til dens et spørgsmål om, hvor meget u ønsker at tilbringe
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| $ 200 til at købe en PSU med max 400 - 500W (Jeg fik 250W) og enten et 8800 GT eller 9800 GT. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Øh, nej, det vil ikke koste dig $ 200 for PSU. Det vil koste dig mindre end $ 50 for at få en kvalitet enhed. Hvis du har, at mange penge at sprænge, jeg vil gøre en 4850 eller en GTX 260.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg mente $ 200 for både PSU og kortet sammen. Jeg tror, at 4850 plejer passer ind under mit budget. |