![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tällä hetkellä toimintatarpeita AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800 + 2,50 GHz: n ja NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB Graphics annetun Acer Valmistaja F690GVM emolevy. Haluan tietää, mikä näiden kahden minun pitäisi päivittää ensin, jalostajan tai grafiikkaa, saada parhaat nykyaikaisia pelejä. Myös jos joku on ehdotuksia siitä, mitä pitäisi päivittää, mitä minulla on, että olisi suuresti samoin. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pelit ovat massiivisesti GFX kortin riippuvainen, parantamista, joka ks. suurin parantuneet pelin suorituskykyä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nykyinen CPU on hienoa M8, paremmin päivittää näytönohjaimen nähdäksesi parempi suorituskyky peleissä ja muissa vastaavissa olisi mukava tietää, kuinka paljon ram olet kuitenkin ja koskee WOT olet päivittänyt sen asia, kuinka paljon ja haluavat viettää
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| $ 200 ostamaan PSU kanssa max 400 - 500W (sain 250W) ja joko 8800 GT tai 9800 GT. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öh, ei, se ei maksa sinulle 200 dollaria varten PSU. It'll maksaa alle 50 dollaria saada laatua yksikkö. Jos sinulla on niin paljon rahaa isku, I'd tehdä 4850 tai GTX 260.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tarkoitin $ 200 sekä PSU ja kortin yhdessä. Uskon, että 4850 tapana sovi minun talousarvioon. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka päivittää RAM & Prosessori Packard Bell GA-8SIML [emolevy] | Samantha0101 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 12. Jan 2009 13:15 |
| Kuinka paljon voin päivittää prosessorin minun nykyiset emolevy? | xrix | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 23. Jan 2008 12:20 |
| Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 22. Jan 2008 20:45 |
| Haluavat Upgrade Prosessori-AMD | XGames415 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 17. Joulukuu 2007 01:05 |
| Voinko Upgrade Intel 815e äiti aluksella Prosessori | nand998 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 23. lokakuu 2007 18:26 |
| Thread Tools | |
| |