![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben momenteel met een AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800 + 2,50 GHz en NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB Graphics op de Acer Vervaardigd F690GVM moederbord. Ik wil weten welke van deze twee zou ik upgraden eerste, de processor of de grafische vorm, om het beste uit de moderne spelletjes. Ook als iemand nog suggesties over wat te upgraden naar van wat heb ik dat zou zeer gewaardeerd worden. Bedankt
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Games zijn massaal gfx kaart afhankelijk opwaardering zou zien dat de grootste stijging in de prestaties van het spel.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uw huidige cpu is prima M8,
beter upgraden grafische kaart om een betere performance in games en dergelijke, aardig om te weten hoeveel ram je hebt al en over wot u een upgrade naar zijn een kwestie van hoeveel u wilt besteden
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
$ 200 koop je een PSU met max. 400 - 500W (Ik heb 250W) en een 8800 GT of 9800 GT.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uh, nee, het zal niet kost je $ 200 voor de PSU. Het kost je minder dan $ 50 om een kwaliteit eenheid.
Als u dat veel geld op te blazen, ik wil nog een 4850 of een GTX 260.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik bedoel $ 200 voor zowel de PSU en de kaart samen. Ik denk dat de 4850 wont fit onder mijn budget.
|