![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører en AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800 + 2,50 GHz og NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB grafikk på Acer Produsent F690GVM hovedkort. Jeg vil vite hvilken av disse to jeg skal oppgradere første prosessoren eller grafikk, for å få det beste ut av moderne spill. Også hvis noen har noen forslag til hva du skal oppgradere til det jeg har som vil bli verdsatt også. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spillene er massivt GFX kortet avhengige, oppgradering som vil se den største økning i spillet ytelse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din nåværende CPU er fin M8, bedre oppgradere skjermkortet for å se en bedre ytelse i spill og slikt liker, være greit å vite hvor mye RAM du har skjønt, og om wot du oppgraderer til det et spørsmål om hvor mye u vil bruke
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| $ 200 for å kjøpe en PSU med maks 400 - 500W (Jeg har 250W) og en 8800 GT eller 9800 GT. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, det vil ikke koste deg $ 200 for PSU. Det vil koste mindre enn $ 50 for å få kvalitet enhet. Hvis du har så mye penger for å blåse, jeg vil gjøre en 4850 eller en GTX 260.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg mente $ 200 for både PSU og kort sammen. Jeg tror 4850 wont innunder mitt budsjett. |