![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är närvarande kör en AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800 + 2,50 GHz och NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB Graphics på Acer Fabrikat F690GVM moderkort. Jag vill veta vilken av dessa två jag skulle uppgradera första processorn eller grafiken, för att få det bästa av det moderna spel. Även om någon har några förslag på vad jag ska uppgradera till från vad jag har som skulle vara mycket uppskattat också. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spel är massivt GFX kortet beroende, uppgradering som skulle se den största uppsving i spelprestanda.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din aktuella CPU är bra M8, bättre att uppgradera ditt grafikkort för att se en bättre prestanda i spel och liknande, vara trevligt att veta hur mycket RAM du har dock, och om WOT du uppgradera till har en fråga om hur mycket och vill spendera
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| $ 200 att köpa en PSU med max 400 - 500W (jag har 250W) och antingen ett 8800 GT eller 9800 GT. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det kommer inte att kosta $ 200 för PSU. Det ska kosta mindre än $ 50 för att få en kvalitet enhet. Om du har så mycket pengar att explodera, jag skulle göra en 4850 eller en GTX 260.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag menade $ 200 för både PSU och kortet tillsammans. Jag tror att 4850 wont passar enligt min budget. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur uppgradera RAM och processor av Packard Bell GA-8SIML [moderkort] | Samantha0101 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 12 januari 2009 13:15 |
| Hur mycket kan jag uppgradera processorn i mitt nuvarande moderkort? | xrix | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 23 januari 2008 12:20 |
| Uppgradera eller inte uppgradera ... det är frågan | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 22 januari 2008 20:45 |
| Vill Upgrade Processor-AMD | XGames415 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 17 december 2007 01:05 |
| Kan jag Uppgraderingspaket Intel 815e moderkortet Processor | nand998 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 23 oktober 2007 18:26 |
| Thread Tools | |
| |