![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Forsøgt at øge CPU hastighed ... bare forsøgt at øge den med 1 GHz ha, og ja nu er det plejer post. Forsøgt at nulstille den med jumpere og fjerne batteriet, men intet hjælper, pc'en starter op, men skærmen er sort, så jeg cant selv Acess til BIOS. Hjælp! tak:) |
|
| |||
| |||
| gjorde du fjerner netledningen, når du har taget batteriet ud? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tag føre ud som mctw foreslået, fjerne batteriet for 24hrs og derefter igen den
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behøver kun at fjerne det i 10 sekunder, skal du sørge for det vigtigste er taget ud af stikket og korte de fælles markedsordninger BATT terminaler hvis det bliver nødvendigt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis min hukommelse servesme korrekt nogle bundkort ikke klare den bios med bare jumper flyttes og sættes tilbage igen, 1 i mit bundkort kræves tænde med jmper i den klare FMO'er position og derefter slukke og jumper erstatning i den oprindelige position , tjekke din bundkort manual, hvis intet andet arbejder for at se, om dette er tilfældet med dit bundkort
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de bedste dele til at købe? (Abit Mobo) | langford360 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 5 november 2009 11:17 |
| FMO'er Ram | donnyandashley | CPU, bundkort og RAM | 18 | 26 oktober 2008 17:31 |
| ABIT aw9d max | Deezer | CPU, bundkort og RAM | 2 | 31 marts 2008 19:14 |
| Har du brug for hjælp med genaktivering! | Alexander | General Hardware Chat | 3 | 13th Dec 2007 08:20 |
| ABIT IB9 problemer | zaone | General Hardware Chat | 37 | 25 juli 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |