![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei jätkät
Yritin lisätä CPU nopeus ... vain yrittänyt lisätä sen 1 GHz ha, ja kyllä nyt on tapana postitse. Yritin nollata sen kanssa puserot ja poistaa akku, mutta ei mitään auttaa, pc käynnistyy, mutta näyttö on musta niin i cant jopa acess on bios. Apu! kiitos:) |
|
|
|||
|
|||
|
sinä irrota virtakaapelia, kun otit akku pois?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ota valta johtaa niin mctw ehdotti, poista akku 24hrs ja sitten uudelleen sen
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sinun tarvitsee vain poistaa sen 10 sekuntia, vain varmista, että tärkein on irti ja lyhyitä, CMOS BATT terminaalit, jos tarvetta on.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos muistini servesme oikein joitakin emolevyt eivät tyhjennä bios kanssa vain jumpperi siirretään ja laita takaisin, 1 minun emolevyt vaaditaan kääntämällä kanssa jmper on itsestään selvää, CMOS kantaa ja sitten sammuttamalla ja neulepusero korvaa vuonna alkuperäiseen asentoon , tarkista emolevyn käsikirja, jos mikään muu ei teosten nähdä, jos näin on emolevyn