![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Geprobeerd om de cpu snelheid ... net probeerde te verhogen door 1 GHz ha, en ja nu wont post. Geprobeerd om het met jumpers en de batterij te verwijderen, maar niets helpt, de PC opstart, maar het scherm blijft zwart, zodat i cant acess zelfs naar de bios. HELP! thanks:) |
|
| |||
| |||
| heeft u de stekker uit het stopcontact wanneer u de batterij uit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem de macht leiden als mctw voorgesteld, verwijdert u de batterij voor 24 uur en dan opnieuw proberen het
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hoeft alleen maar om hem te verwijderen voor 10 seconden, let er dan op dat het belangrijkste is losgekoppeld en kort de CMOS batt terminals indien nodig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als mijn geheugen servesme correct sommige moederborden niet duidelijk de bios met de jumper verplaatst en weer terug gebracht, 1 van mijn moederbord nodig om met de jmper in de CMOS duidelijke positie en vervolgens uit te schakelen en de jumper vervanging in de oorspronkelijke positie Controleer uw moederbord handleiding als er niets anders werken om te zien of dit het geval is met uw moederbord
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de beste onderdelen kopen? (Abit mobo) | langford360 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 5 november 2009 11:17 |
| CMOS-Ram | donnyandashley | CPUs, Moederborden & RAM | 18 | 26 okt 2008 17:31 |
| Abit aw9d max | Deezer | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 31 mrt 2008 19:14 |
| Hulp nodig bij Opnieuw! | Alexander | Algemeen Hardware Chat | 3 | 13 dec 2007 08:20 |
| Abit ib9 problemen | zaone | Algemeen Hardware Chat | 37 | 25 jul 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |