![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Prøvde å øke CPU-hastighet ... bare forsøkt å øke den ved 1 GHz ha, og ja, nå er det wont innlegget. Prøvd å tilbakestille det med jumpers og tar ut batteriet men ingenting hjelper, PCen starter opp, men skjermen forblir svart så jeg skrånende selv acess til bios. Hjelp! takk:) |
|
| |||
| |||
| gjorde du fjerner strømkabelen når du tok ut batteriet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta strømmen føre ut som mctw foreslått, fjerne batteriet i 24 timer og prøv det
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger bare å fjerne den i 10 sekunder, må du sørge for de viktigste er unplugged og korte CMOS batt terminaler hvis behovet være.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis min hukommelse servesme riktig enkelte hovedkort ikke fjerne bios med bare jumperen flyttet og satt tilbake igjen, 1 min hovedkort nødvendig å skru på med jmper i tømme CMOS posisjon og deretter skrur av og jumperen erstatte det opprinnelige posisjon , sjekk hovedkortet manual hvis ingenting annet fungerer for å se om dette er tilfellet med hovedkortet
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er det beste å kjøpe? (Abit Mobo) | langford360 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 5 november 2009 11:17 |
| CMOS Ram | donnyandashley | CPUer, Hovedkort & RAM | 18 | 26 oktober 2008 17:31 |
| Abit aw9d max | Deezer | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 31 mars 2008 19:14 |
| Trenger du hjelp med tilbakestilling! | Alexander | General Hardware Chat | 3 | 13 desember 2007 08:20 |
| Abit ib9 problemer | zaone | General Hardware Chat | 37 | 25 juli 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |