![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar Försökt att öka CPU hastighet ... bara försökt att öka den med 1 GHz ha, och ja nu är vana post. Försökt att återställa den med jumprar och ta bort batteriet men inget hjälper, datorn startar men skärmen förblir svart så jag skränande även acess till bios. HJÄLP! tack:) |
|
| |||
| |||
| tog du bort nätsladden när du tog batteriet ut? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta kraften leda ut som mctw föreslagit, ta bort batteriet för 24hrs och sedan igen den
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behöver bara ta bort den under 10 sekunder, bara se till det viktigaste är urpluggad och korta den CMOS BATT terminaler vid behov.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om mitt minne servesme korrekt vissa moderkort inte nollställa bios med bara hopparen flyttats och lagts tillbaka igen, 1 av mitt moderkort krävs sätta på med jmper i klar CMOS-läge och sedan stänga av och hoppare ersätter i den ursprungliga position Kontrollera din moderkortet om inget annat fungerar för att se om detta är fallet med ditt moderkort
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka är de bästa delarna to Buy? (Abit Mobo) | langford360 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 5 NOVEMBER 2009 11:17 |
| CMOS-Ram | donnyandashley | Processorer, moderkort & RAM | 18 | 26 oktober 2008 17:31 |
| Abit aw9d max | Deezer | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 31 mars 2008 19:14 |
| Behöver du hjälp med återställande! | Alexander | General Hardware Chat | 3 | 13 december 2007 08:20 |
| Abit IB9 problem | zaone | General Hardware Chat | 37 | 25 juli 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |