![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en 32 bit vista bærbar computer, der kører på 2 gig af DDR2 5300 ram og jeg ønskede at opgradere til mere ram. når jeg går ind på min computer info det sayd at min bærbar kan understøtte 64 bit vista. men når jeg tilføjet en 2 gig chip (for at bringe den op til 3 gig RAM) det kun anerkendt 2 GB i stedet for tre. en af mine co arbejdstagere sagde, at jeg havde brug for at opgradere firmwaren i min mobo, så jeg tænkte, om nogen havde nogen nyttig hjælp, jeg kunne bruge. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du kun har 32-bit det ikke vil se det fulde beløb, hvis du ønsker alle de hukommelse ses og bruges, er du nødt til at re-installation med 64-bit version, hvis du købte detail-version af Vista, det bør være på den samme DVD Jeg tror imidlertid, hvis du har købt den OEM-version, er du nødt til at købe det igen.
| |||
| |||
| så der er ingen mulighed for at holde os i have og opgradering bestyrelsen for at se den ekstra ram? |
|
| |||
| |||
| Det tror jeg ikke, men du kan være i stand til at re-installere 64-bit version og opbevare alle dine ting på computeren. Men jeg vil anbefale du back-up alt, hvad der er vigtige for dig, inden du forsøger, just in case. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er sandsynligt, at din integreret grafik spiser op de resterende RAM, efter at fratrække det beløb, der ikke er anerkendt af XP.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista 32bit kan genkende op til 3.25gb RAM ....... maskinen jeg skrive om nu har akkurat det samme.
Der er 2 x faktorer her: 1.Den Vista 32 grænse og 2.Den mængden af RAM dit bundkort kan støtte. Selvfølgelig, hvis dit bundkort kun var designet til at understøtte 2GB, så bliver dit problem. Hvad er Fabrikat / Model af den bærbare computer? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| HP pavillon dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Crucial rapporter en grænse på 2GB, men det kan være forkert. http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ifølge Crucial, er den maksimale hukommelse for dette bord id 2GB: http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Snap! Lol |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opgradering til Vista fra XP - Fuld eller Upgrade CD Needed | joseliseo | Windows-operativsystemer | 1 | 24. maj 2009 17:01 |
| Opgradering Memory Asus Eee 1000HA Netbook | hankfarkas | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 13 marts 2009 12:32 |
| Opgradering til Vista Ultimate 64-bit. Please help. | AMD4LIFE | Windows-operativsystemer | 8 | 2 januar 2008 07:45 |
| Vil opgradere hukommelsen fremskynde min computer? | tiggytwiggy01 | CPU, bundkort og RAM | 9 | 31 juli 2007 13:02 |
| Computer - Opgradering af hukommelse i Dell Dimension 2400 serien | Problem | General Hardware Chat | 5 | 5 oktober 2006 13:20 |
| Thread Tools | |
| |