![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on 32-bittinen vista kannettava tietokone, joka on käynnissä 2 keikka on DDR2 5300 ram ja halusin päivittää enemmän RAM-muistia. kun i mennä minun tietokone info se sayd, että kannettava tietokone voi tukea 64 bittinen vista. mutta kun olen lisännyt 2 keikka sirulla (jotta se jopa 3 keikka ram) se ainoastaan hyväksytyille 2 gb sijasta kolme. eräs yhteistyön työntekijät sanoivat, että minun tarvitsi päivittää firmware minun mobo, joten ihmettelen jos joku olisi ollut hyödyllinen apu i voisi käyttää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos sinulla on vain 32-bittinen se ei nähdä koko summa, jos haluat, kaikki muistiin nähdä ja käyttää, sinun täytyy uudelleen asentaa kanssa 64-bittinen versio, Jos osti vähittäiskaupan versio Vista, se on oltava samat DVD Uskon kuitenkin, jos olet ostanut OEM-versio, sinun on ostettava se uudelleen.
| |||
| |||
| joten ei ole mitään keinoa pitää os olen ja parantamiseen hallituksen nähdä lisätty ram? |
|
| |||
| |||
| i don't think so, kuitenkin voit uudelleen asentaa 64-bittinen versio ja pitää kaikki tavarasi tietokoneeseen. Haluaisin kuitenkin suositella sinulle takaisin-up kaiken, että asiat sinulle, ennen kuin yrität vain siinä tapauksessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On todennäköistä, että integroitu grafiikka syövät jopa jäljellä RAM jälkeen vähentämällä määrä ei tunnusta XP.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista 32bit pystyy tunnistamaan jopa 3.25gb RAM ....... koneen olen kirjoittamalla nyt on juuri näin.
On 2 x tekijät tässä: 1. Vista 32 raja-ja 2.Jäsenvaltiot määrä ram emolevyn voi tukea. Tietenkin, jos emolevy oli suunniteltu tukemaan 2GB, se on teidän ongelmanne. Mikä on Merkki / malli kannettava? My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| HP Pavilion dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Ratkaisevaa raportit raja 2GB, mutta se on joskus väärässä. http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Mukaan Crucial, suurin muistiin tämän hallituksen id 2GB: http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Snap! Lol |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys Vistan XP - Täysi tai Upgrade CD Needed | joseliseo | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 24. toukokuuta 2009 17:01 |
| Päivitys Memory Asus Eee 1000HA Netbook | hankfarkas | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 13th Mar 2009 12:32 |
| Päivitys Vista Ultimate 64-bit. Ole hyvä ja auta. | AMD4LIFE | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 2. Jan 2008 07:45 |
| Voiko päivitystä muisti nopeuttaa minun tietokone? | tiggytwiggy01 | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 31. Jul 2007 13:02 |
| Computer - Päivitys muistoa Dell Dimension 2400-sarja | Glitch | Rautatavaran Chat | 5 | 5. Lokakuu 2006 13:20 |
| Thread Tools | |
| |