![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 32-bits Vista laptop die draait op 2 Gb DDR2 5300 ram en ik wilde om te upgraden naar meer geheugen. Als ik in mijn computer info sayd het dat mijn laptop kan ondersteunen 64-bits Vista. maar toen ik nog een 2 gig chip (te brengen tot 3 gig ram) het enige erkende 2 GB in plaats van de drie. een van mijn mede werknemers gezegd dat ik dat nodig om te upgraden van de firmware van mijn mobo, dus ik vroeg me af of er iemand had alle nuttige Help ik kon gebruiken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als je alleen maar 32-bits zal niet het volledige bedrag, als u wilt dat al het geheugen gezien en gebruikt, moet u opnieuw installeren met de 64-bits versie, Als u kocht de retail versie van Vista, het moeten worden op dezelfde DVD denk ik, maar als u kocht de OEM-versie, moet u deze opnieuw kopen.
| |||
| |||
| dus er is geen manier om het os i have en verbetering van het bestuur om te zien wat de toegevoegde ram? |
|
| |||
| |||
| Ik denk het niet, maar je zou kunnen opnieuw installeren van de 64-bits versie en bewaar al je spullen op de computer. Maar ik raad u een back-up alles wat belangrijk voor je voordat je proberen, alleen in geval. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is waarschijnlijk dat uw geïntegreerde graphics zijn eten op de resterende RAM, na aftrek van het bedrag niet herkend door XP.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista 32bit kan herkennen tot 3.25gb van Ram ....... de machine Ik ben het typen nu heeft precies dat.
Er zijn 2 x factoren hier: 1.Het Vista 32 beperken en 2.Het bedrag van ram je moederbord kan steunen. Uiteraard als je moederbord is alleen bedoeld ter ondersteuning van 2GB, dan is dat uw probleem. Wat is het merk / model van de laptop? Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| HP Pavilion dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Cruciaal zijn verslagen een limiet van 2 GB, maar soms is het mis. http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Volgens Cruciaal is de maximale geheugen voor dit board id 2GB: http://www.crucial.com/uk/store/list...ion% 20dv6235nr |
|
| |||
| |||
| Snap! Lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgrade naar Vista vanaf XP - Volledig of Upgrade CD Needed | joseliseo | Windows besturingssystemen | 1 | 24 mei 2009 17:01 |
| Upgrading Memory Asus Eee 1000HA Netbook | hankfarkas | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 13 mrt 2009 12:32 |
| Upgrade naar Vista Ultimate 64-bit. Please Help. | AMD4LIFE | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 07:45 |
| Zal upgraden geheugen bespoedigen mijn computer? | tiggytwiggy01 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 31 jul 2007 13:02 |
| Computer - Upgraden van het geheugen van de Dell Dimension 2400-serie | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 5 | 5 okt 2006 13:20 |
| Thread Tools | |
| |