![]() |
|
| |||
| |||
| min laptop holder gør en masse støj Hvordan finder jeg ud af, hvad processor Jeg har brug for det lyder som sin kæmper sin kun sket siden ive installeret Windows Vista kan du hjælpe Jeg vil gerne ungrade min processor hjælpe bedes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uh, jeg er ret sikker på, at du ikke kan opgradere en bærbar CPU. eller noget, der ikke er hukommelse for de flestes vedkommende
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil sandsynligvis være din fans forsøger at køle den overskydende varme fra dine komponenter, der er blevet tvunget til at køre hurtigere derfor bliver varmere, som følge af opgradering til Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dit system specs?
| |||
| |||
| dens en advent 7088 laptop behage hjælp mig tak |
|
| |||
| |||
| vil mere ram cool forarbejdningsvirksomheden off en smule, hvis jeg opgradere til 2 GB kan du hjælpe |
|
| |||
| |||
| Jamen det er disse specs for din bærbare computer: CPU AMD Sempron Mobile 2800 + Chipset ATI Radeon Xpress 200 Hukommelse 512MB 200pin DDR-333 SODIMM (2 memory slots. Max 2GB) Harddisk 60GB CD Drive DVD ± RW Screen 15.4 "widescreen TFT (native resolution 1280x800) Skærmkort ATI Radeon Xpress 200m IGP (128MB) ** ....... og uden at være hårde, det er snarere et gammelt og forældet agersnegl ... bestemt ikke kraftig nok til at køre Vista. Du kan prøve at tilføje RAM, dette kan hjælpe en smule, men en Sempron CPU er en langsom gamle hund og vdeo kort vil ikke være op til de job, hvis du ønsker at se alle de funktioner i Vista. Den støj du hører er sandsynligvis din HDD arbejder overtid, oprettelse / adgang pagefile poster, fordi der ikke er nok RAM. Jeg forestiller mig, at den er død langsom såvel. Mit råd ville være ... gå tilbage til XP eller, hvis du skal have Vista, overveje en ny Laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behøver ikke sige, hvilken version af Vista, du har installeret. Hvis det er præmien, skal du slukke for "Aero" feature Thats bopæl som det er en ressource hog. Chassiset af din bærbare computer kan acceptere op 2x512mb sodimms RAM, så fordobler din ram vil hjælpe. Vista grundlæggende kræver omkring 512 MB RAM for at køre problemfrit på en typisk installere. Premium (med Aero kørende) kræver omkring 768mb ram til at køre glat. Og dette er blot for os, Pyt med, når du har andre programmer kørende.
|
| |||
| |||
| Hvad skal jeg have en ny procesor eller noget hvis det er tilfældet, hvad mærke og model ville arbejde sammen med min bærbare computer, kan du hjælpe |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows Vista Home Premium |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| For meget processor bliver brugt? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. sep 2008 11:28 |
| Hvilken processor do u have? | nsood3 | CPU, bundkort og RAM | 24 | 21. jan 2008 20:32 |
| Har du brug for hjælp om Processor. | banjo7 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29th Dec 2007 10:14 |
| Hvilken processor | deeajz | CPU, bundkort og RAM | 2 | 22 december 2007 16:20 |
| Hvilken processor? | mcdden2 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |