![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| kannettavassa tietokoneessa pitää tehdä paljon melua miten saan selville, mitä prosessorin i-kirjain kaivata se kuulostaa sen kamppailee sen vain tapahtui, koska ive asennettu Windows Vista auta Haluan ungrade minun prosessori apua kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uh, olen melko varma, et voi päivittää kannettavan tietokoneen suorittimen. tai jotain, joka ei ole muistissa, että suurin osa
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se todennäköisesti teidän fanien yrittää jäähtyä ylimääräinen lämpö laitteita, jotka on pakko suorittaa nopeammin siis saada lämpimämpää seurauksena päivitettäessä näköala.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitkä ovat järjestelmän tiedot?
| |||
| |||
| sen a Advent 7088 kannettava tietokone auta minua kiitos |
|
| |||
| |||
| Tämä enemmän ram jäähdytetään prosessori off a bit jos i päivittää 2 gb auta |
|
| |||
| |||
| No nämä tiedot teidän Laptop: CPU AMD Sempron Mobile 2800 + Chipset ATI Radeon Xpress 200 Muisti 512MB 200pin DDR-333 SODIMM (2 muisti-korttipaikkaa. Max 2 Gt) Hard Drive 60GB CD-asema DVD ± RW Screen 15.4 "Widescreen TFT (äidinkieli päätöslauselma 1280x800) Näytönohjain ATI Radeon Xpress 200M IGP (128MB) ** ....... ja ilman ankaria, tämä on pikemminkin vanhoja ja vanhentuneita etana ... varmastikaan ole riittävän tehokas suorittaa Vista. Voisit kokeilla lisätä RAM-muistia, tämä saattaa auttaa hieman, mutta Sempron CPU on hidas vanha koira ja vdeo kortti ei ole tehtäviensä tasalla, jos haluat nähdä kaikki ominaisuudet Vistassa. Melun olet kuulo on luultavasti oma HDD työpäivän ylityö, luomalla / päästä sivutustiedoston merkinnät, koska ei ole tarpeeksi RAM-muistia. Luulen, se on kuollut hidasta samoin. Omat neuvot olisivat ... palata takaisin XP: n, tai jos sinulla on Vista, harkitse uuden Laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei tarvitse sanoa, mikä versio Vista olet asentanut. Jos se palkkio, sammuta "Aero" ominaisuus thats asuinpaikka, sillä se on voimavara hog. Alustadynamometrin oman kannettavan tietokoneen voi hyväksyä enintään 2x512MB sodimms RAM-muistia, joten kaksinkertaistamista teidän ram auttaa. Vista perusasetuksen vaatii noin 512 Mt RAM-muistia moitteettomalle on tyypillinen asentaa. Premium (with Aero käynnissä) edellyttää noin 768mb muistia moitteettomalle. Ja tämä on vain os, ei sen ole väliä, kun olet muut käynnissä olevat ohjelmat.
|
| |||
| |||
| Mitä tarvitsen uuden procesor tai jotain, jos niin mikä merkki ja malli toimisi minun laptop auta |
|
| |||
| |||
| Minulla on Windows Vista Home Premium |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Liian paljon prosessori käytetään? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. Sep 2008 11:28 |
| Mikä prosessori do u on? | nsood3 | CPUs, Emolevyt & RAM | 24 | 21. Jan 2008 20:32 |
| Tarvitsetko apua prosessori. | banjo7 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. Joulukuu 2007 10:14 |
| Mikä prosessori | deeajz | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 22. Joulukuu 2007 16:20 |
| Mikä prosessori? | mcdden2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 18. lokakuu 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |