![]() |
|
| |||
| |||
| min laptop holder gjør mye støy Hvordan finner jeg ut hvilken prosessor jeg trenger det høres ut som den sliter sin bare skjedd siden Ive installert Windows Vista kan du hjelpe Jeg vil ungrade mitt prosessor hjelpe vennligst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, jeg er ganske sikker på at du ikke kan oppgradere en bærbar CPU. eller noe som ikke minnet for det meste
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil sannsynligvis være tilhenger prøver å avkjøle overskytende varme fra komponenter som har blitt tvunget til å kjøre raskere derfor bli varmere, som følge av oppgraderingen til Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er ditt system spesifikasjoner?
| |||
| |||
| dens en advent 7088 laptop kan du hjelpe meg takk |
|
| |||
| |||
| vil mer ram avkjøle prosessoren av litt hvis jeg oppgradere til 2 GB kan du hjelpe |
|
| |||
| |||
| Vel dette er spesifikasjoner for den bærbare datamaskinen: CPU AMD Sempron Mobile 2800 + Chipset ATI Radeon Xpress 200 Minne 512MB 200pin DDR-333 SODIMM (2 minne plasser. Max 2GB) Harddisk 60 GB CD-stasjon DVD ± RW Skjerm 15.4 "widescreen TFT (native oppløsning 1280x800) Skjermkortet ATI Radeon Xpress 200m IGP (128 MB) ** ....... og uten å være streng, er dette heller en gammel og utdatert slug ... slett ikke kraftige nok til å kjøre Vista. Du kan prøve å legge RAM, kan dette hjelpe litt, men en Sempron CPU er en treg gammel hund og vdeo kortet vil ikke være opp til den jobben, hvis du vil se alle funksjonene i Vista. Støyen du hørselen er trolig din HDD arbeider overtid, lage / tilgangen sidevekslingsfilen oppføringer fordi det ikke er nok RAM. Jeg antar det er døde sakte også. Mitt råd ville være ... gå tilbake til XP, eller hvis du må ha Vista, bør du vurdere en ny Laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger ikke si hvilken versjon av Vista du har installert. Hvis det er premium, kan du slå av "Aero"-funksjon dvs bosatt som det er en ressurs hog. Chassiset av laptop kan godta opp 2x512mb sodimms RAM, så dobler din ram vil hjelpe. Vista basic krever rundt 512MB RAM for å kjøre glatt på en vanlig installasjon. Premium (med Aero kjører) krever rundt 768MB RAM for å kjøre glatt. Og dette er bare for oss, Glem når du har andre programmer som kjører.
|
| |||
| |||
| Hva trenger jeg for en ny procesor eller noe om hva merke og modell ville fungere med min laptop kan du hjelpe |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows Vista Home Premium |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| For mye prosessor som brukes? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16nde sep 2008 11:28 |
| Hva prosessor gjøre u ha? | nsood3 | CPUer, Hovedkort & RAM | 24 | 21 januar 2008 20:32 |
| Trenger du hjelp på prosessor. | banjo7 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 29 desember 2007 10:14 |
| Hvilken prosessor | deeajz | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 22 desember 2007 16:20 |
| Hvilken prosessor? | mcdden2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |