![]() |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jeg har dette problem med denne computer, hvor CPU-forbruget er altid omkring 40-60% whe tomgang, jeg synes, det er mærkeligt, fordi der er næppe nogen programmer på pc'en. Ting er, når jeg boot i hen til fejlsikret tilstand, alt er fint og CPU-forbruget er tilbage til 0% -10%. Specs: AMD Athlon XP 1800 + 480MB RAM (32 MB delt med grafik) Win XP Home 40GB HD S3 ProSavage integreret grafik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne du opdrage din joblisten (Ctrl-Alt-Delete) og tage et skærmbillede af det, så vi kan se, hvilket program der bruger mest Ligesom denne
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
![]() Der, jeg kan ikke se whats spise den CPU-kraft. Dens en forholdsvis frisk installation er XP. så jeg har ikke fået mange programmer på den. Jeg har scannet den sytem for spyware osv. Intet kom op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg synes, det er ret normalt, at CPU'en til at køre, at høj
| |||
| |||
| Jeg tror det ikke, mine kører kun på 1-2% tomgang, fra mit pic over sin på 58%, fordi jeg havde BF2142 kører i baggrunden Ligesom du siger, er der ikke noget ud over det sædvanlige er der, kun 29 processer, der kører
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Yeah det vigtigste computeren i mit hus kører på 0-5% ved tomgang, og det har næsten den samme processor. Jeg har lige cant tror whats undergrave den CPU kraft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå følgende:
1. køre virus / spyware scanner, hvis du havent allerede 2. Start computeren, og lukke alle dine vigtigste programmer (inkl. virus brikker, etc). Hvis den høje tomgang aktivitet stopper du vil vide, at det er relateret til et af disse programmer. I så fald skal du genstarte hver i rækkefølge, indtil problemet starter op igen. Når problemet starter op igen, ved du, hvilket program eller en kombination kan forårsage det. Hvis dette gør ikke stoppe problemet så du kender dets relation til noget andet. I dette tilfælde forsøger at downloade noget som 'Process Explorer' (Jeg er ikke sikker, hvis dens om downloads sektion her, hvis ikke det vil være på downloads.com). Dette vil fortælle dig om alt thats kører i mere detaljeret og forhåbentlig sammen med nogle googling kan hjælpe dig med at identificere problemet. 3. Kør Hijackthis og tjekke log, eller efter det her (i de relevante afsnit) og lade en anden tage et kig. Lad os vide, hvis nogen af disse arbejder. Mit system: Elefanten
|
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har gjort, spyware og virus scanner, har Nothings blevet samlet op, har jeg også downloadet Process Explorer, som ved at se på graferne, en masse af CPU-forbruget er taget op af hardware interupts, omkring 40-60% er, at dårlig eller god ? Jeg har sendt en kapring denne log i virus afsnit osv. |
|
| |||
| |||
| Hvis intet af dette arbejdede. Så prøv følgende: 1. geninstallation af hardware drivere Hvis det gør ikke arbejde så gå ind i Enhedshåndtering og deaktivere ikke væsentlige hardware enheder (netop forhindre dont afinstallere) som modem, osv. Hvis dit problem stopper så skal du kende dens tilknytning til en af disse. Så skal du bare genaktivere indtil du finder den skyldige. Lad os vide, hvordan du får den. |
|
| |||
| |||
| Sagen er at selv denne computer wasnt leveres med de diske osv. Så im pretty buggered hvis jeg er nødt til at geninstallere noget. ![]() Jeg vil deaktivere nogle hardware drivere nu, og jeg vil fortælle dig, hvordan jeg kom på. EDIT: kan du nævne nogle drivere for at deaktivere, som jeg dont vil deaktivere noget afgørende betydning for systemet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Inkonsekvent Operation på Idle 100% | flgmchbttrnw | CPU, bundkort og RAM | 1 | 26 august 2009 10:50 |
| High hukommelsesanvendelse med Internet Explorer | shenfei | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 1 juni 2009 14:23 |
| For et godt arbejdsmiljø OS System, Bør CPU Usage være høj? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 24. maj 2009 10:27 |
| Svchost.exe kører meget højt i mem brug | craiig | Windows-operativsystemer | 3 | 28 april 2008 06:30 |
| 55c i tomgang | pete21 | CPU, bundkort og RAM | 6 | 5 april 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |