![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei taas, olen tätä ongelmaa tämän tietokoneen, jossa CPU käyttö on aina noin 40-60% whe tyhjäkäynnillä, mielestäni tämä on outoa, koska ei ole juuri mitään ohjelmia tietokoneeseen. Asia on se, kun i boot sisään vikasietotilassa, kaikki on hienoa ja suorittimen käyttö on takaisin 0% -10%. Tiedot: AMD Athlon XP 1800 + 480MB RAM (32 Mb jaettu grafiikka) Win XP Home 40GB HD S3 ProSavage Integroitu grafiikka. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitteko tuoda teidän Task Manager (Ctrl-Alt-Delete) ja kestää ruudunkaappaus niin, että voimme nähdä, mitä ohjelmaa käyttää kaikkein Kuten tämän
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
![]() Ei, En voi nähdä whats syöminen suoritintehon valtaa. Sen suhteellisen tuore asentaa on XP. joten havent sai monia ohjelmia sitä. Minulla on skannattu ja sytem vakoiluohjelmien varalta jne. Mikään tuli. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni on melko normaalia, että CPU hoitamiseen, että korkeat
| |||
| |||
| En usko, kaivos vain kulkee klo 1-2% tyhjäkäynnillä, minun pic yli 58%, koska minulla oli BF2142 käynnissä taustalla Kuten te sanotte, ei ole mitään epätavallinen, vain 29 prosesseja käynnissä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Joo tärkeimmät tietokone kotiini runs on 0-5%, kun tyhjäkäynnillä, ja se on lähes sama prosessori. Minä vain kallistuksen usko whats sapping suoritintehon valtaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin ehdottaa seuraavaa:
1. run virus / spyware skannaa jos havent jo 2. Käynnistä tietokone ja sammuta kaikki tärkeimmät ohjelmat (ml. virus tammi jne.). Jos korkealla joutokäyntikierrosluvulla toiminta pysähtyy tiedätte, että se liittyy johonkin näistä ohjelmista. Tässä tapauksessa uudelleen jokainen järjestyksessä, kunnes ongelma käynnistyy uudelleen. Kun ongelma käynnistyy uudelleen saat tietää mikä ohjelma tai yhdistäminen voi aiheuttaa sitä. Jos tämä doesnt lopettaa ongelma sitten voit tietää sen liittyvät jotain muuta. Tässä tapauksessa yritä ladata jotain "Process Explorerista" (En ole varma, jos sen on downloads osa tässä, jos ei se on downloads.com). Tämä kertoo sinulle kaiken thats käynnissä yksityiskohtaisemmin ja toivottavasti yhdessä joidenkin Google-hakuja saattaa auttaa ongelman tunnistamisessa. 3. Suorita Hijackthis ja tarkista loki, tai postittaa sen täällä (kyseisessä jaksossa) ja joku muu katsomaan. Kerro meille, jos jokin näistä työtä. My System: Norsumanageri
|
|
| |||
| |||
| Hei, Olen tehnyt vakoiluohjelmia ja viruksia skannaa, nothings on piristyi, olen myös ladata prosessin tutkimusmatkailija, joka tarkastelemalla kaavioita, paljon suorittimen käyttö on mennyt laitteiston interupts, noin 40-60% on se, että huono tai hyvä ? Minulla on lähetetty yksi kaapata tämän kirjautua viruksen osa jne. |
|
| |||
| |||
| Jos mikään niistä ei toiminut. Sitten kokeile seuraavaa: 1. uudelleenasentamistoiminnot laitteiston ajurit Jos tämä doesnt työtä sitten mennä Device Manager ja poistaa muita kuin keskeisiä laitteita (vain poistaa dont uninstall), kuten modeemi jne. Jos ongelma pysäkit sitten voit tietää sen liittyvän yksi näistä. Sitten vain uudelleen käyttöön, kunnes löydät syyllinen. kertoa meille, miten saat. |
|
| |||
| |||
| Asia on kuitenkin tässä tietokoneessa wasn't toimitettava kaikki levyt jne. Joten im melko buggered jos i joutua asentamaan mitään. ![]() Aion poistaa joitakin laitteiston ajurit, ja nyt voit tietää, miten sain päälle. EDIT: Voitteko luetella joitakin ajureita poistaa, kuten I dont halutaan pois mitään olennaista järjestelmää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epäjohdonmukainen toiminta, tyhjäkäynnillä 100% | flgmchbttrnw | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 26 elokuu 2009 10:50 |
| High muistin käyttö Internet Explorer | shenfei | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 1st Jun 2009 14:23 |
| Saat hyvää OS järjestelmässä, jos CPU Usage olla korkea? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 24. toukokuuta 2009 10:27 |
| Svchost.exe käynnissä erittäin korkea mem käyttö | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 28th Apr 2008 06:30 |
| 55C tyhjäkäynnillä | pete21 | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 5. Huhtikuu 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |