![]() |
|
| |||
| |||
| Hei igjen, jeg har dette problemet med denne maskinen der CPU er alltid rundt 40-60% whe inaktiv, jeg finner dette merkelig, fordi det finnes nesten ingen programmer på PCen. Saken er at når jeg støvel inne å Pengeskap Måte, alt er fint og CPU-bruken er tilbake til 0% -10%. Spesifikasjoner: AMD Athlon XP 1800 + 480 Mbps RAM (32 MB delt med grafikk) Win XP Home 40GB HD S3 ProSavage Integrert grafikk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du få opp dine Oppgavebehandling (Ctrl-Alt-Delete) og ta et skjermbilde av det slik at vi kan se hvilket program som bruker mest Som dette
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
![]() Der cant jeg se hva som spiser CPU kraft. Dette er en relativt fersk installasjon er XP. så jeg har ikke fått mange programmer på den. Jeg har skannet sytem for spyware etc. Ingenting kom opp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det er ganske normalt at CPU å running at high
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det, mine bare kjører på 1-2% tomgang, fra mitt bilde over sine på 58% fordi jeg hadde BF2142 kjører i bakgrunnen Som du sier det ikke er noe utenom det vanlige der, bare 29 prosesser som kjører
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja den største datamaskinen i mitt hus går på 0-5% når ledig, og det har nesten samme prosessor. I just cant tror whats sapping CPU kraft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg foreslår følgende:
1. kjøre virus / spyware skanner hvis du har ikke allerede 2. Start datamaskinen og stenge ned alle dine viktigste programmene (inkl. virus dam, etc). Dersom den høye inaktiv aktiviteten stopper du vet at det er relatert til ett av disse programmene. I så fall starte på nytt hver og en i rekkefølge til problemet starter opp igjen. Når problemet starter opp igjen vil du vite hvilket program eller kombinasjon kan forårsake det. Hvis dette ikke stoppe problemet så du vet det er relatert til noe annet. I dette tilfellet forsøke å laste ned noe sånt som 'Process Explorer' (jeg er ikke sikker på om det på nedlastinger delen her, hvis det ikke vil være på downloads.com). Dette vil fortelle deg om alt dvs kjøre i mer detalj, og gjerne kombinert med litt googling kan hjelpe deg å identifisere problemet. 3. Kjør Hijackthis og sjekke loggen, eller legge den her (i den relevante delen) og har noen andre ta en titt. Gi oss beskjed hvis noen av disse arbeider. Min System: The Elephant
|
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har gjort spyware og virus skanner, har nothings blitt plukket opp, har jeg også ned Process Explorer, som ved å se på grafer, mye av CPU-bruken er tatt opp av maskinvare interupts, ca 40-60% er det dårlig eller bra ? Jeg har postet en kapre dette logger viruset delen etc. |
|
| |||
| |||
| Hvis ikke noe av dette arbeidet. Deretter kan du prøve følgende: 1. installere maskinvaredrivere Hvis det ikke arbeide så gå inn i enhetsbehandling og deaktiver ikke nødvendig maskinvare (rettferdig arbeidsudyktig dont avinstallere) som modem etc. Hvis problemet ditt stopper, da vil du kjenne sitt knyttet til en av disse. Deretter reaktivere til du finner den skyldige. fortelle oss hvordan du kommer på. |
|
| |||
| |||
| Saken er at selv om denne maskinen var ikke utstyrt med noen disker etc. Så im pretty buggered hvis jeg må installere noe. ![]() Jeg vil deaktivere noen maskinvare drivere nå, og jeg vil fortelle deg hvordan jeg kom på. EDIT: du kan liste noen drivere til å deaktivere, som jeg ikke ønsker å deaktivere noe viktig til systemet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Inkonsistente Operation kl Idle 100% | flgmchbttrnw | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 26 august 2009 10:50 |
| Høy minnebruken med Internet Explorer | shenfei | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 1 juni 2009 14:23 |
| For et godt arbeidsmiljø OS System Bør CPU Usage høyt? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 24 mai 2009 10:27 |
| Svchost.exe kjører svært høy i mem bruksstatistikk | craiig | Windows-operativsystemer | 3 | 28 april 2008 06:30 |
| 55c på inaktiv | pete21 | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 5 april 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |