![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Det kan virke utroligt n00besque, bære over med mig: P Jeg har spurgt før, om en 3 GHz DC ville være bedre end en SC af samme clock hastighed, men ville en DC kører på 2.5GHz være hurtigere end en SC kører på 3 GHz? Ville en DC dobbelt 2.5GHz til 5GHz?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jep Thats højre. Dens fordoblet. Eller firedoblet, hvis du får en quad kerne.
En stor del af Core 2 duos på det tidspunkt, vil du finde bedømt meget lavere end nogle af de gamle pentiums også. Dette gør ikke betyde, at de er langsommere. En 2,4 GHz Core 2 Duo vil godt ud udføre en 3 GHz Dual Core Pentium. Dens ikke kun om hyppigheden men arkitekturen i chippen. Thats også grunden Core 2 Duos egne AMD x64s på det tidspunkt, selv om de måske bedømt højere i GHz Core 2 er mere effiecient og vil køre hurtigere. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Du er korrekt om arkitektur selv. En C2D simpelthen fungerer bedre end en P4, det er, hvordan det er designet, og uret hastighed forskelle vil ikke noget nær så langt. Du kan også overclock C2Ds til langt ud P4 hastigheder.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Okk, yeahh min dårlige.
Jeg mener, hvad jeg fik på var, at det er en lignende effekt til at have to processorer arbejder på lignende ur hastigheder. Selv om disse cannont altid sættes med god virkning. Gjorde ikke virkelig tror, før jeg besvaret det spørgsmål. |
|
|
|||
|
|||
|
@ Carbon
You're halvdel højre. Du kan bruge softwaren til kraft-mount andre CPU-krævende software på både støbekerner; henviser til Windows XP / Vista er indstillet til at opdele opgaverne mellem de to kerner. Så din halvdel højre, og så er Macmac. = P |
|
|
|||
|
|||
|
Brug to borekerner til separate opgaver! = Samme clock hastighed for både støbekerner. Total MHz er et produkt af FSB og det er uafhængig af, hvor mange kerner, du har. Really, clock hastighed bør generelt ignoreres i dette tilfælde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er enig. Min shit-ass 4200 + vil eksplodere. (2.2GHz øges til 3 GHz) = D
|
|
|
|||
|
|||
|
De to kerner vil kun være hurtigere, hvis ansøgningen understøtter dual core, så næsten alle af den nye ansøgning, siger, at du stadig vil få bedre resultater ud af de to kerner
|