![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä saattaa tuntua erittäin n00besque, vastaa minulle: P Olen kysynyt ennen onko 3 GHz DC olisi parempi kuin SC on sama kellon nopeus, mutta tasavirtaisen käydessä 2.5GHz olla nopeampi kuin SC käydessä 3 GHz? Olisiko DC kaksinkertainen 2.5GHz on 5GHz? |
|
| |||
| |||
| Yep thats oikeassa. Sen kaksinkertaistunut. Tai nelinkertaistunut jos saat quad ydin. Paljon ydin 2 duos tällä hetkellä löydät mitoitettu paljon pienempi kuin joissakin vanhoissa pentiums myös. Tämä doesnt tarkoita he hitaampaa. A 2,4 GHz Core 2 Duo on hyvin suorittaa 3 GHz Dual Core Pentium. Sen ei ole vain siitä, kuinka usein, mutta arkkitehtuuri mikrosirulle. Thats myös miksi Core 2 Duos oma AMD x64s tällä hetkellä, vaikka ne ehkä mitoitettu korkeampi GHz Core 2 on effiecient ja suoritetaan nopeammin. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Olet oikeassa arkkitehtuuri tosin. A c2d yksinkertaisesti toimii paremmin kuin P4, näin se on suunniteltu, ja kellon nopeus erot ole läheskään yhtä paljon. Voit myös overclock C2Ds hyvin kuin P4 nopeuksilla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Okk, yeahh minun huono. Mielestäni olin saada milloin oli se, että se on samanlainen vaikutus kuin kaksi jalostajista samaan kellon nopeuksilla. Vaikka nämä cannont aina tehdä hyvä vaikutus. Didnt todella sitä mieltä, ennen kuin voin vastata tähän kysymykseen. |
|
| |||
| |||
| @ Carbon Olet puoliksi oikeassa. Voit käyttää ohjelmistoja force-mount muiden CPU-vaativa ohjelmisto onto sekä sydämiä varten; ottaa huomioon, että Windows XP / Vista on asetettu jakaa tehtäviä kahden sydämiä. Joten puoli oikeassa, ja niin on Macmac. = P |
|
| |||
| |||
| Käyttämällä kahta porausnäytteet erillistä tehtävää! = Sama kellon nopeus sekä sydämiä. Yhteensä MHz on tuote, FSB ja se on riippumaton siitä, kuinka monta porausnäytteet sinulla on. Oikeasti, kello nopeus olisi yleensä ohitetaan tässä tapauksessa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä. Oma paska-aasi 4200 + aikoo räjähtää. (2.2GHz kasvoi 3 GHz) = D |
|
| |||
| |||
| Dual ydin vain nopeammin, jos sovellus tukee kahden ytimen, joten lähes kaikki uuden hakemuksen todeten, että et vieläkään saa paremman suorituskyvyn niistä kahden ytimen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 28 syyskuu 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 29 elokuu 2009 09:31 |
| Mitä PC Pitäisikö minun rakentaa? Dual Core tai Single Core ... | anthonyla65 | Rautatavaran Chat | 4 | 18. toukokuuta 2009 14:12 |
| Dual Core vs Quad Core - ja muihin kysymyksiin ... | ibex_57 | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 5. Lokakuu 2008 04:34 |
| Single Quad Core tai Dual Quad Core-prosessorit? | Anonimouse | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29th Jun 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |