![]() |
|
| |||
| |||
| Dit lijkt misschien een extreem n00besque dragen met mij: P Ik heb gevraagd voor de vraag of een 3Ghz DC beter zou zijn dan een SC van dezelfde kloksnelheid, maar zou een DC draait op 2,5 GHz sneller dan een SC draaiend op 3Ghz? Zou een DC dubbele 2,5 GHz tot 5GHz? |
|
| |||
| |||
| Yep thats rechts. Zijn verdubbeld. Verviervoudigd of als je een quad core. Een groot deel van de Core 2 duo's op het moment dat u vindt beoordeeld veel lager dan sommige van de oude pentiums ook. Dit doesnt betekenen ze langzamer. Een 2.4Ghz Core 2 Duo zal zowel uit een 3Ghz Dual Core Pentium. Haar niet alleen over de frequentie, maar de architectuur van de chip. Dat is ook de reden dat Core 2 duo's eigen AMD x64s op dit moment, hoewel ze misschien beoordeeld hoger in de GHz Core 2 is meer effiecient en loopt sneller. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
U bent juist over de architectuur is. Een C2D gewoon beter werkt dan een P4, dat is hoe het is ontworpen, en kloksnelheid verschillen zullen er niet toe bijna net zo veel. U kunt ook overklokken C2Ds tot ver buiten P4 snelheden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Okk, yeahh mijn slecht. Ik denk dat wat ik kreeg was op dat het een soortgelijke werking als met twee processoren werken op soortgelijke klok snelheden. Hoewel deze cannont altijd worden gelegd op een goede werking. Didnt echt denken voordat ik beantwoord deze vraag. |
|
| |||
| |||
| @ Carbon Je bent half rechts. U kunt gebruik maken van software voor het kracht-mount andere CPU-veeleisende software op beide cores, en dat Windows XP / Vista is ingesteld tot verdeling van de taken tussen de twee kernen. Dus je half gelijk, en dus is Macmac. = P |
|
| |||
| |||
| Gebruik van twee cores voor afzonderlijke taken! = Dezelfde kloksnelheid voor beide kernen. Totaal MHz is een product van de FSB en dat is onafhankelijk van hoeveel kernen je hebt. Echt, kloksnelheid worden meestal genegeerd in deze zaak.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens. Mijn shit-ass 4200 + gaat ontploffen. (2.2GHz verhoogd tot 3Ghz) = D |
|
| |||
| |||
| De dual core alleen sneller indien de aanvraag ondersteunt dual core, dus bijna alle van de nieuwe aanvraag, te zeggen dat je nog krijgt betere prestaties van de dual core |