![]() |
|
| |||
| |||
| Det kan virke svært n00besque, bærer med meg: P Jeg har spurt før om en 3 GHz DC ville være bedre enn en SC av samme klokke hastighet, men ønsker en DC kjører på 2.5GHz være raskere enn en SC kjører på 3 GHz? Ville en DC dobbelt 2.5GHz til 5GHz? |
|
| |||
| |||
| Jepp dvs høyre. Its fordoblet. Eller firedoblet hvis du får en Quad Core. Mye av Core 2 duos akkurat når du vil finne vurdert mye lavere enn noen av de gamle pentiums også. Dette ikke betyr at de er tregere. En 2,4 GHz Core 2 Duo vil vel ut utføre en 3 GHz Dual Core Pentium. Det er ikke bare om frekvensen men arkitektur av chip. Det er også grunnen til at Core 2 Duos egen AMD x64s i øyeblikket, selv om de kanskje vurdert høyere i GHz Core 2 er mer effiecient og vil kjøre raskere. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du er riktig om arkitektur skjønt. En C2D bare fungerer bedre enn en P4, slik det er utformet, og klokke hastighet forskjeller vil ikke saken nesten like mye. Du kan også overclock C2Ds til godt utover P4 hastigheter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Okk, yeahh meg dårlig. Jeg tror det jeg fikk til var at det er en lignende effekt for å ha to prosessorer jobber ved lignende klokke hastigheter. Selv om disse cannont alltid settes til god effekt. Didnt Tror før jeg har svart at spørsmålet. |
|
| |||
| |||
| @ Carbon You're halvdel høyre. Du kan bruke programvaren til å tvinge montering andre CPU-krevende programvare på begge kjerner, mens Windows XP / Vista er satt til å dele oppgavene mellom de to kjernene. Slik at en halv høyre, og så er Macmac. = P |
|
| |||
| |||
| Med to kjerner på egne oppgaver! = Samme klokke hastighet for både kjerner. Totalt MHz er et produkt av fsb og det er uavhengig av hvor mange kjerner du har. Virkelig, klokke hastighet bør vanligvis ignorert i dette tilfellet.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig. Min shit-ass 4200 + kommer til å eksplodere. (2.2GHz økte til 3 GHz) = D |
|
| |||
| |||
| Dual core vil bare være raskere hvis programmet støtter dual core, så nesten alle i det nye programmet, som sier at du fortsatt vil få bedre ytelse ut av dual core |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 64 X 2 Dual Core prosesser? Quad Core | scooby180169 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Hvilke PC Bør jeg bygge? Dual Core eller Single Core ... | anthonyla65 | General Hardware Chat | 4 | 18 mai 2009 14:12 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørsmål ... | ibex_57 | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Single Quad Core eller Dual Quad-Core-prosessorer? | Anonimouse | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |