![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Fik en Q6600 i mit rig ikke overclocked. Normalt det idles omkring 30 og 35 under belastning. Men i øjeblikket er på 43 og det er ikke under belastning på alle! Kan årsagen være mangel på udstødningen på bagsiden? Komplekset er under mit skrivebord, som desværre har en solid træ tilbage, så ventilationen er begrænset, men der er ingen andre steder for den at gå! Jeg tror, det hjælper ikke det faktum, mit værelse er varmt. Dette er forårsaget af den computer, som igen opvarmer rummet mere, som gør computeren køre varmere - det er en tyktflydende cirkel! Nogen idéer? Tak Tom Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 43 er fint. Hvad er det under belastning?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvis din at bekymret, bare få nogle bedre luftcirkulation i tilfælde gennem nogle flere tilfælde fans eller få en bedre CPU heatsink / fan. |
|
| |||
| |||
| miner omkring 39 ledige, sætter det under belastning, og derefter rapportere tilbage, også, hvilken form for termisk pasta bruger du? |
|
| |||
| |||
| Normalt er det omkring 39 under belastning! Bare spurgte, hvorfor det pludselig var eksploderet! Det er alt materiel HSF og pasta. |
|
| |||
| |||
| Måske en stigning i baggrunden processer, der kører? Også kunne du forsøge at rense heatsink / blæser, og måske igen anvende termisk pasta med Arctic Silver? http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=AC-000-AC |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Q6600 GO også. I øjeblikket kører ved 3.00ghz, jeg synes, det er hurtigt nok for mig det meste af tiden og bruger Orthos til omkring 12 timer (alle 4 cores forlovede) den sjældent overstiger 50c. Jeg virkelig ville det ikke bekymre dig, har jeg ret i at tro, at Q6600 kan køre måde varmere? Har jeg ret i, at den lukker ned tærsklen er 100 C? Hvis jeg presser mig til at sige 3,5 det kan gøre 75-80 bruger Orthos, men det betyder ikke engang fase mig. Men, dit spørgsmål var, hvorfor det skulle være så anderledes nu. Kontroller dit termisk pasta, aftalt. Artic silver er den 1. Are u hjælp lager afkøling? Jeg bruger en Tuniq 120 tårn, og det vil holde Q6600 cool nok til alt op til omkring 3,7. Billige som chips også. |