![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Heb je een Q6600 in mijn rig niet overclocked. Meestal idles rond de 30 en 35 onder belasting. Maar op dit moment is het op 43 en het is niet onder belasting at all! Kan de reden ontbreken van uitlaatgassen worden aan de achterkant? De comp is onder mijn bureau die helaas heeft een massief houten rug zodat ventilatie is beperkt, maar er is nergens anders op te gaan! Ik denk dat het niet helpt het feit mijn kamer is hot. Dit wordt veroorzaakt door de computer, die op zijn beurt warmt de kamer meer, dat de computer draaien heter maakt - het is een viskeuze cirkel! Any ideas? Bedankt Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 43 is prima. Wat is het onder belasting?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Als je dat zorgen maakt, gewoon een betere luchtcirculatie in de zaak door wat meer ventilatoren of een geval een beter cpu heatsink / fan. |
|
| |||
| |||
| mijnen rond 39 idle, zet het onder druk brengen en vervolgens verslag terug, ook wat voor soort koelpasta gebruikt u? |
|
| |||
| |||
| Meestal is het rond de 39 onder load! Gewoon vroeg zich af waarom zij plotseling omhoog! Het is al het materieel HSF en plakken. |
|
| |||
| |||
| Misschien een toename van processen in de achtergrond draaien? Ook u kunt proberen het reinigen van de heatsink / fan en misschien opnieuw toepassen van de thermische pasta met Arctic Silver? http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=AC-000-AC |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Q6600 GO ook. Momenteel draait op 3.00GHz, vind ik dat dit snel genoeg voor mij het meest van de tijd en Orthos gebruikt voor ongeveer 12 uur (alle 4 cores bezig) het zelden boven de 50c. Ik wouldnt zorgen, ben ik gelijk in het denken dat de Q6600 manier heter kan draaien? Ben ik juist zeggen dat de drempel wordt stilgelegd 100c? Als ik duw de mijne te zeggen 3,5 het 75-80 met Orthos kan maken, maar dat niet eens fase me. Echter, uw vraag was waarom het zo anders zijn nu. Controleer uw thermische pasta, overeengekomen. Arctic Silver is de 1. Bent u gebruik stock koeling? Ik gebruik een Tuniq Tower 120 en het zal de Q6600 koel genoeg voor alles wat tot ongeveer 3,7. Goedkope ook als chips. |