![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige installeret 2, 2GB. stokke af G. SKILL DDR2-1066 PC2-8500 hukommelse. kontrollerer jeg hvilken hastighed det kører på nu i bios? Jeg gik ind og indstille hukommelse fra 1,8 til 2.0v. siden den nye hukommelse specs er 2,0-2.1v. var dette den rigtige ting at gøre? er der andre indstillinger, der bør ændres også. Tak! bundkortet er Asus m3a78-em. |
|
| |||
| |||
| Som svar på dit indlæg titel / emne. CPU-Z viser uret hastighed på din RAM. sin gratis at hente på nettet, en hurtig google vil finde det. MCTW |
|
| |||
| |||
| Tak! Jeg hentede den, og efter at jeg har justeret til 2v. på hukommelse, ændret hukommelse hastighed til 533mhz i bios. og indstille latenstid indstillinger til at matche specs på hukommelse box det kom i, i CPU-z det siger DRAM hastighed på mellem 535 og 536 forsvarlig om retten til 1066mhz G. SKILL hukommelse? Tak igen! |
|
| |||
| |||
| ermm. im ikke den bedste person til at anmode om, at en im bange! Jeg tror, Thats ret, men dont citere mig om det, forhåbentlig en anden, der ved mere end mig vil bekræfte dette for dig! din RAM der kører med halvdelen af den hastighed sin indstillet på, men jeg dont kende hvis denne hastighed bør fordobles eller ej ..... MCTW |
|
| |||
| |||
| Det synes, jeg har læst et sted, som du formoder, at fordoble læsning i CPU-Z at få hastigheden alt, men jeg ved ikke med sikkerhed enten. sætter pris på din hjælp! |
|
| |||
| |||
| Det er den korrekte hastighed. |
|
| |||
| |||
| AH tak! Jeg indstille latenstid, og spændingsniveau ifølge specs på feltet, så måske det hele er korrekt. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke indstiller den til 533, bare sæt den til synkront med CPU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, jeg virkelig ikke ved, hvad synkron, betyder, eller hvordan de vil gribe det an? Tak! |
|
| |||
| |||
| Jeg gør nogle google søgning for at se hvad jeg kan finde om emnet. Thanks for the tip! |