![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri asentanut 2, 2 Gt. tikkuja G. SKILL DDR2-1066 PC2-8500 muisti. voin tarkistaa mitä nopeus on käydessä nyt bios? Menin sisään ja asettaa muisti 1.8 on 2.0v. koska uusi muisti tiedot ovat 2,0-2.1v. tämä oikea tapa? Onko olemassa muita asetuksia, jotka olisi muutettava myös. Kiitos! emolevy on Asus m3a78-em. |
|
| |||
| |||
| on ratkaissut blogitekstiisi otsikko / aihe. CPU-Z näyttää kellon nopeus teidän ram. sen vapaasti ladata verkosta, nopea Google löytää. MCTW |
|
| |||
| |||
| Kiitos! Latasin sen ja kun olen mukautettava 2v. muisti, muuttunut muistin nopeus 533MHz vuonna bios. ja aseta latenssi asetukset vastaavat tiedot muisti pakkauslaatikon tuli, ja CPU-Z sanotaan ryyppy nopeus välillä 535 ja 536 ääntä noin oikein, että 1066mhz G. SKILL muistia? Kiitos vielä kerran! |
|
| |||
| |||
| ermm. im ole paras henkilö kysyä että yksi im pelkää! Mielestäni thats oikeassa, mutta dont lainata minulle sitä, toivottavasti joku muu, joka tietää enemmän kuin minä vahvistaa tämän sinulle! teidän ram on noin puolet nopeus sen asetettiin kuitenkin, i dont tiedä, onko tämä nopeus olisi kaksin-tai ei ..... MCTW |
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa siltä, luin jostain että olet olettaa kaksinkertaistaa käsittelyssä CPU-z saada nopeus yhteensä, mutta en tiedä varmasti joko. arvostamme apuasi! |
|
| |||
| |||
| Se on oikea nopeus. |
|
| |||
| |||
| AH kiitos! I set latenssiaika, ja jännite tason mukaan tiedot koskevat ruutuun niin ehkä kaikki on oikein. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä aseta se 533, aivan asettaa sen synkroninen kanssa suorittimen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, en todellakaan tiedä, mitä synkroninen, tarkoittaa tai miten menetellä siitä? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| I'm doing joitakin google haku nähdä mitä voin löytää tästä aiheesta. Thanks for the tip! |