![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geïnstalleerde 2, 2GB. stokjes van G. SKILL DDR2-1066 PC2-8500 geheugen. kan ik controleren welke snelheid het draait nu in de bios? Ik ging in en het geheugen van 1,8 tot 2.0v. omdat het nieuwe geheugen specs zijn 2,0-2.1v. was dit het juiste ding om te doen? zijn er andere instellingen die moeten worden veranderd ook. Bedankt! het moederbord is de Asus m3a78-em. |
|
| |||
| |||
| In antwoord op uw bericht titel / onderwerp. CPU-Z geeft de kloksnelheid van je RAM. zijn gratis te downloaden van het net, een snelle google zal vinden. MCTW |
|
| |||
| |||
| Bedankt! Ik downloadde het en nadat ik aangepast aan 2V. op geheugen, veranderde geheugen snelheid tot 533MHz in de bios., en latency instellingen aan te passen aan de specificaties van het geheugen in de doos kwam, in cpu-z staat Dram snelheid tussen 535 en 536 over het geluid recht voor de 1066MHz G. SKILL geheugen? Nogmaals bedankt! |
|
| |||
| |||
| ermm. im niet de beste persoon om te vragen op die een im bang! i think thats recht, maar dont citaat me op, hopelijk iemand anders die weet meer dan ik zal dit bevestigen voor u! uw ram draait op de helft van de snelheid zijn vastgesteld op, echter, i dont know indien deze snelheid dient te worden verdubbeld of niet ..... MCTW |
|
| |||
| |||
| Het lijkt erop, Ik heb ergens gelezen dat je veronderstellen aan het dubbele van de lezing in cpu-z om de snelheid in totaal, maar ik weet niet zeker zijn. waardeer uw hulp! |
|
| |||
| |||
| Dat is de juiste snelheid. |
|
| |||
| |||
| AH bedankt! Ik stel de latency, en spanningsniveau volgens specs op de doos dus misschien is alles correct. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet instellen op 533, net te synchroon met de CPU.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, ik weet niet wat synchroon, betekent of hoe het te gaan? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| I'm doing some google zoeken om te zien wat ik kan vinden over het onderwerp. Bedankt voor de tip! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Speed Fan Resultaat GPU Running Tussen 55-60 C. | P5200 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 20 feb 2009 10:51 |
| Nieuwe gfx kaart Hardlopen op de helft Het Snelheid | marsay001 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 Jan 2008 16:20 |
| Rijsnelheid van oude software | davydoug | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 4 januari 2008 03:16 |
| Zal upgraden geheugen bespoedigen mijn computer? | tiggytwiggy01 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 31 jul 2007 13:02 |
| Hoe controleer ik mijn Computer Memory | takers Lair | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 21 mrt 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |