vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Kuinka vaarallista se overclock minun Celeron D

Reply

Thread Tools
Old 25 marraskuu 2008, 08:31
Uusi Jäsen

Default Kuinka vaarallista se overclock minun Celeron D

Minulla on Celeron D 360 (3,46) GHz ja haluan overclock sen 4 GHz on turvallinen tai mitä kaverit ajattelevat. jopa siihen, miten paljon on turvallista overclock minun Celeron D 360 (3,46) GHz.
Old 18 tammikuu 2009, 14:51
Rahoittajien ryhmän

Älä tee sitä yhdellä kertaa. 4GHz kuulostaa liian paljon minua .. mutta en voi sanoa varmasti vain pidettävä silmällä temps ja nousee asteittain.
Old 22 tammikuu 2009, 12:22
Jäsen

i dont ajatella overclocking on sen arvoista. varsinkin jos sinulla on varastossa siistimpi. mikä emolevy sinulla on?
Old 6 helmikuu 2009, 15:12
Jäsen

se ei ole vaarallinen, sen ei pidä siitä räjähtää ur talo asti. Pahimmassa tapauksessa on CPU kuolee. Mutta jos sinulla on 3.46 miksi haluat lisää? minun Celeron on 3.2GHz ja olen sitä mieltä, että enemmän kuin tarpeeksi, vaikka Haluan P4: D Oma neuvoo on jäädä 3.46GHz, sen ei kannata overclocking on 4GHz ja laskee suorittimen elämää, mutta sen hyvä esiintyjä at 3.46GHz.
Old 7 helmikuu 2009, 16:28
Jäsen

on google miten hyvin ihmiset ovat Kokonaispistemäärä että CPU ennen, se olisi hyvä paikka aloittaa. Joissakin CPUs dont kuten overclocking lainkaan, kun taas toiset mennä kuin hullu!

mutta kuten muutkin ovat sanoneet, että kaikki riippuu siitä, kuinka hyvä sinun jäähdytys on! lisää nopeutta = enemmän lämpöä
onnea, jos et valita overclock tho!
Old 17 helmikuu 2009, 01:53
Uusi Jäsen

Im realistinen techie ja kohta tyhjä Olen pahoillani, jos olet juuttunut w / a celeron.I oli 1,7 g Celeron ja minun vanha AMD K6 joka on 476mghz olisi potkia sen Butt päivä out.embarassing että jalostajan 10 kertaa että supposive käsittelyn nopeus oli slowwwwwerrrrrrr kuin amd k6.which niiden päivä oli great.get Pentium tai mennä amd.no Celeron ei sempron.I sitä mieltä, että on amd alhainen line.may olla duron.why he valmiiksi Pentium NYT paha poika on? kahden ytimen Intel tai heillä on vielä alhainen linja, korkea linja? mitkä ovat tarkat nimet niiden 1,2,3, viivat intel?
Old 17 helmikuu 2009, 06:42
Rahoittajien ryhmän

Ei, ne korvataan ne kokonaan. Heillä oli "Pentium Dual Core" (vain säännöllisesti alhainen lopussa 65nm C2Ds) E2xxx linja, joka on korvattu E5xxx linja ja nyt Pentium tuotemerkki on täysin menetetty (mielestäni).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 helmikuu 2009, 18:28
Jäsen

The "Pentium" käytetään vielä kannettava tietokone-sirut, IE; T3200
Old 23 helmikuu 2009, 05:10
Jäsen

The Celeron D 360 on P4 kanssa puolittaa catche dissabled Intelin niin voit overclock se ei ole ongelma niin paljon ihmisiä, jotka ovat ostaneet duel-core pentiums kertoo sinulle tarkastelun osissa tai voit tehdä mitä tein ja sai duel-core Celeron e1200 for £ 32 kanssa toimitus ja se oli vähittäiskaupan korvata minun Celeron D 360
1 voit ostaa Pentium / Celeron duel ydin pelimerkkejä ole ongelma www.ebuyer.com www.overclockers.com ja saat kuormien enemmän bang for your money
2 tarkistaa emolevyn mitä siru se voi olla (Celeron D oli socket775 ja se on standardi niistä kaikki tiedämme)
Old 23 helmikuu 2009, 06:06
Jäsen

Olen ajatellut, ja se on sen arvoista overclocking, kun tiedän, voi olla tällainen
http://www.ebuyer.com/product/145259 sellaisena kuin se on minun tulee seuraavaksi ja tarkistaa tarkastella myös tässä yhteydessä, koska tämä on minun muuttaa http://www.overclockers.co.uk/showpr...-194-IN&tool=3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tämä Scary ja Vaaralliset I Think! JonHig Virusten, vakoiluohjelmien & Security 30 22. toukokuuta 2009 23:37
Celeron E1200 joka 1400/1500 cragtom CPUs, Emolevyt & RAM 3 17. toukokuuta 2009 21:40
Intel Celeron M ylikuumenemisen? anthonyla65 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 10 28th Oct 2008 06:52
Hidas tietokone, Celeron syyllinen? Spencer2004 Rautatavaran Chat 7 5th Aug 2008 15:31
70C on Overclock 2.30GHZ Celeron on 3.06GHz anthonyla65 CPUs, Emolevyt & RAM 2 4th Aug 2008 13:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.