![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Celeron D 360 (3,46) GHz en ik wil overklokken tot 4 GHz is het veilig of wat doen jullie denken. tot en met hoeveel is het veilig om te overklokken mijn Celeron D 360 (3,46) GHz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Doe het dan niet in een keer. 4GHz geluiden te veel aan mij .. maar ik kan niet zeggen zeker, maar houden een oog op temps en ga geleidelijk.
|
| |||
| |||
| i dont think overklokken is het waard. vooral als u een bestand koeler. welk moederbord heb je? |
|
| |||
| |||
| zijn niet gevaarlijk, haar niet leuk ur gonna blow up huis. het slechtste geval wordt de CPU zou sterven. Maar als u een 3,46 waarom wil je meer? mijn Celeron 3.2GHz is en ik denk dat het meer dan genoeg, hoewel ik wil een P4: D Mijn advies is een 3.46GHz verblijf, zijn het niet waard overklokken tot 4GHz en het verlagen van uw CPU's leven, terwijl het een goede performer op 3.46GHz. |
|
| |||
| |||
| hebben een Google om te zien hoe goed mensen hebben dat overclocked cpu voor, dat zou een goede plaats om te beginnen. sommige CPUs dont like overklokken helemaal niet, terwijl anderen gaan als een gek! maar zoals anderen al hebben gezegd, het hangt allemaal af van hoe goed je koeling is! meer snelheid = meer warmte Veel geluk als je er voor kiezen om overklokken tho! |
|
| |||
| |||
| Im een realistische techneut en Point Blank Ik vind het jammer als je vastzit w / a celeron.I had een 1,7 g Celeron en mijn oude AMD K6 die een 476mghz zou schoppen haar kont dag in dag out.embarassing dat een processor met 10 keer de supposive verwerking snelheid was slowwwwwerrrrrrr dan een AMD k6.which in hun dag werden great.get een Pentium of ga met amd.no Celeron geen sempron.I denk dat AMD lage line.may worden duron.why hebben ze af te maken PENTIUM NU de slechte jongen is? dual core Intel of zijn ze nog steeds hun lage lijn, high line? wat zijn de exacte namen van hun 1,2,3, lijnen binnen intel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, ze vervangen ze volledig. Ze hadden een "Pentium Dual Core" (gewoon regelmatig een low-end 65nm C2Ds) E2xxx lijn die werd vervangen door de E5xxx lijn en nu de Pentium-merk is volledig verdwenen (denk ik).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De "Pentium" wordt nog steeds gebruikt in laptop-chips, IE; T3200 |
|
| |||
| |||
| De Celeron D 360 is een p4 met een halvering van het catche dissabled door Intel, zodat u misschien kunnen overklokken het geen probleem als een partij van mensen die hebben gekocht duel-core pentiums zal u vertellen bij de herziening delen of je kon doen wat ik heb gedaan en kreeg een duel-core Celeron e1200 voor £ 32 met de levering en dat was de detailhandel in de plaats van mijn Celeron D 360 1 die u kunt kopen Pentium / Celeron duel core chips geen probleem van www.ebuyer.com www.overclockers.com en je krijgt nog veel meer bang voor je geld 2 Controleer uw moederbord om te zien wat chip kan hebben (Celeron D had socket775 en dat is de norm van hen weten allemaal) |
|
| |||
| |||
| Ik heb nagedacht en is het de moeite waard overklokken als ik weet dat je kunt deze http://www.ebuyer.com/product/145259 als dat is de een zal ik krijg volgende en check de review hier als dit is het een veranderde ik aan http://www.overclockers.co.uk/showpr...-194-IN&tool=3 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dit Scary en gevaarlijke I Think! | JonHig | Virus, spyware & Security | 30 | 22 mei 2009 23:37 |
| Celeron E1200 naar een 1400/1500 | cragtom | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 17 mei 2009 21:40 |
| Intel Celeron M oververhitting? | anthonyla65 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 28 okt 2008 06:52 |
| Trage computer, Celeron de schuld? | Spencer2004 | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 5 augustus 2008 15:31 |
| 70C op een Overclock 2.30GHZ Celeron tot 3.06GHZ | anthonyla65 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 4 Aug 2008 13:05 |
| Thread Tools | |
| |