![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Celeron D 360 (3,46) GHz og jeg vil overclock det til 4 GHz er det trygt, eller hva dere synes. opp til hvor mye er det trygt å overclock min Celeron D 360 (3,46) GHz. |
|
| |||
| |||
| Ikke gjør det på en reise. 4GHz høres for mye for meg .. men jeg kan ikke si sikkert, bare holde et øye med temps og gå opp gradvis.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| jeg dont overveie overclocking er verdt det. spesielt hvis du har en stock kjøler. hva hovedkort har du? |
|
| |||
| |||
| det er ikke farlig, det er ikke som det skal blåse ur huset opp. verste fall er CPU ville dø. Men hvis du har en 3.46 hvorfor vil du vite mer? min Celeron er 3.2GHz og jeg tror det mer enn nok, selv om jeg vil ha en P4: D Mitt råd er opphold en 3.46GHz, det er ikke verdt overclocking til 4GHz og senking CPUens liv, samtidig som en god utøver på 3.46GHz. |
|
| |||
| |||
| har en Google for å se hvor godt folk har overclocked at CPU før, ville det være et godt sted å begynne. noen CPUer dont like overclocking i det hele tatt, mens andre går like sprøtt! men som andre har sagt, alt avhengig av hvor god din kjøling er! mer fart = mer varme Lykke til hvis du velger å overclock tho! |
|
| |||
| |||
| Im en realistisk techie og peker blank unnskyld hvis du står fast w / a celeron.I hadde en 1.7 g Celeron og min gamle AMD K6, som er en 476mghz ville sparke sin rumpe dag i dag out.embarassing at en prosessor med 10 ganger den supposive behandlingshastigheten var slowwwwwerrrrrrr enn en AMD k6.which i dag var great.get en Pentium eller gå med amd.no Celeron ingen sempron.I tror det er AMD lav line.may være duron.why gjorde de er ferdig med å gjøre Pentium NÅ de slemme gutten er? Dual Core Intel eller har de fortsatt har sine lav linje, høy linjen? hva den nøyaktige navnene deres 1,2,3, linjer innen Intel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, de erstattet dem helt. De hadde en "Pentium Dual Core" (bare vanlige low-end 65nm C2Ds) E2xxx linje som ble erstattet av E5xxx linje og nå Pentium merkevaren er helt borte (tror jeg).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| The "Pentium" er fortsatt i bruk i bærbare chips, IE; T3200 |
|
| |||
| |||
| Den Celeron D 360 er en P4 med halvere catche dissabled med Intel, slik at du kan overclock det ikke noe problem så mange mennesker som har kjøpt duell-core pentiums vil fortelle deg i vurderingen deler eller du kan gjøre hva jeg gjorde og fikk en duell-core Celeron e1200 for £ 32 med levering og det var detaljprisen å erstatte mitt Celeron D 360 1 du kan kjøpe Pentium / Celeron duell core chips no problem fra www.ebuyer.com www.overclockers.com og du laster mer igjen for pengene 2 sjekke hovedkortet for å se hva chip det kan ha (Celeron D hadde socket775 og som standard av dem alle vet) |
|
| |||
| |||
| Jeg har tenkt, og det er verdt overclocking når jeg vet du kan ha denne http://www.ebuyer.com/product/145259 som er den jeg får neste og sjekke anmeldelsen her og dette er den jeg endret til http://www.overclockers.co.uk/showpr...-194-IN&tool=3 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dette Scary og farlig tror jeg! | JonHig | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 30 | 22 mai 2009 23:37 |
| Celeron E1200 til 1400/1500 | cragtom | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 17 mai 2009 21:40 |
| Intel Celeron M overoppheting? | anthonyla65 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 28 oktober 2008 06:52 |
| Treg datamaskin, Celeron skylden? | Spencer2004 | General Hardware Chat | 7 | 5 august 2008 15:31 |
| 70C på Overclock 2.30GHZ Celeron å 3.06GHZ | anthonyla65 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 4 august 2008 13:05 |
| Thread Tools | |
| |