![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No, olen rakentaa uuden PC: Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2,4 GHz prosessori, GIGABYTE GA-EP45-DS3L LGA 775 Intel P45 emolevy, G. Skill DDR2 800 2GB (Dual 1GB tikkuja) RAM-muistia, ja VisionTek 900244 Radeon HD 4870-näytönohjain. Kysymykseni on, tämän asetukset, kuinka helppoa se olisi overclock Q6600 sen oletusarvona on 3,0 GHz? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarpeeksi helppoa, mutta se saa huomattavasti vaikeampaa aikaisemmin siellä. I'd rather on E8400, jos aioin tehdä paljon OCing.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Onko overclocking Q6600 3,0 GHz kaiken tarpeellisen, jotta se ajaa nopeammin? Minun olisi lisätä jännitettä? Olisiko myös mahdollisuus CPU päällään alas niin nopeasti? Unohdin mainita olen 660 Watt PSU, jos mitään merkitystä. |
|
| |||
| |||
| Se riippuu tehtävän, se on sen arvoista, koska saat ottaa ehkä puolen tunnin päästä oikealle. Sinun pitäisi olla mahdollisuus saada se jopa 3GHz lisäämättä jännitettä, minulla jopa E6400 on 3,00 wtithout lisätä jännitettä. Jos et muista tarkistaa spec sheet varten Q6600 saada erilaisia tuki jännitteellä. CPU tulee elää kauemmin kuin sinulla, heh. Yleisesti ottaen kaikki CPU kuolee paljon, paljon myöhemmin kuin se on tarpeen - emme puhu vuosikymmeniä. Muuttaminen FSB eikä jännitteen pitäisi olla hyvin pieni lämpötilan vaikutus tapauksessa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on sama mobo / CPU mikä on teidän CPU COOLER? Jos haluat kaikki korkea yli kellotus sinulla parempi saada hyvä voisitte probaby mennä ympäri O mabye 3,4 ilman
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varmista, että tiedät mitä olet tekemässä, ennen overclocking. On paljon oppaita noin, jotkut tässäkin, sillä vaikka se on melko vaikeaa vahingoittaa CPU / MOBO nykypäivän laitteiston, se ei ole mahdotonta!
| |||
| |||
| myös sen jälkeen aina, kun oC suorittaa stressitestin tehdä SHURE sen vakaan ja tutustumaan temps, jos ne ovat liian suuri, jotta se takaisin alas vähän |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä minä olen tehnyt OCed oli otin CPU asti kohtuullisen ensimmäistä kertaa, juoksi Orthos noin 2 tuntia, päätti, ettei se ollut tarpeeksi hyvä jatkaa, sitten lisätään pieniä määriä silloin, testaus noin 30 minuuttia kullakin asettaminen , ja kun olen mielestäni se on tehnyt niin hyvin kuin voin, jätin sen käynnissä yli yön, vain tarkistaa vakaus pitkään.
| |||
| |||
| Lisäksi - mitä PSU sinulla on? Vain incase tarvitset lisäpotkua. |
|
| |||
| |||
| Se on kohta, en ollut ajatellut kysyä, mitä PSU olet ... Sinun täytyy varmistaa, että sinulla on tarpeeksi "lisäpotkua", kuten tomthedrummer asettaa se, ja että jännitteet että PSU antaa ulos ovat vakaat, muuten olisi voinut olla vakavia epävakautta ongelmia. |