![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
hej jeg har sammenknebne min computer everyway muligt inorder til at køre hurtigere ved hjælp af XP og Vista tweaks. hvad jeg har fået at vide, også er, at med lidt overclocking forarbejdningsvirksomheden eller noget lignende, at jeg stadig kan nå en anelse bedre resultater. som jeg aldrig har gjort dette kan du kan du vejledning, hvis det på. tak Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er spec på din pc? Hvilken CPU har du?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
med software til at lukke programmer eller blot manuelt at lukke ned? Som Dave Hybrid spurgt, hvad er specs på pc'en? med overclocking kan du opnå store resultater, men vær forsigtig, da også farlig for CPU, CPU-fan og PSU, når du gør det, så stor forsigtighed er påkrævet, når og hvis du beslutter dig for at overclock og på egen risiko
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| og det er en Intel CPU 1.73ghz, 32 bit operatinf system, 120 GB harddisk. Det er en DELL 6400 laptop |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Være en bærbar computer BIOS er sandsynligvis låst, at og varme er et spørgsmål, som den er, og det er ikke ligesom du kan gjorden en stor fan til det. Nr. terninger Jeg er bange. |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve dette til overclock men jeg dont kende, hvis det finder ppl der kræves for at ændre ur hastigheder De fleste bærbare computere er begrænset til overclocking, da der bios er låst og normalt sat til nær max, bare bruge langsomt stiger og du kan måske få et løft http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=189
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Mest Dells er låst jeg forestille mig? Som jeg har haft et par i fortiden, som blev unclockable. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har en P / B 1379 Comp men gerne vil gøre det hurtigere. | cragtom | CPU, bundkort og RAM | 2 | 28 februar 2009 17:11 |
| Gør min computer snak | Demtschuk | General Software Chat | 11 | 1 februar 2009 03:21 |
| Hvordan kan jeg få Vista starte hurtigere og lukke Faster | ashmehta | Windows-operativsystemer | 12 | 11. maj 2008 02:16 |
| Zone Alarm Messing med min computer :-( | loupylauraclams | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 24th Apr 2008 05:29 |
| Svagt irriterende BIOS problem | Axegrinder | General Software Chat | 10 | 23 februar 2008 17:59 |
| Thread Tools | |
| |