vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Kuinka tehdä tietokone Hieman nopeammin Messing Tietoa kanssa Prosessori

Reply

Thread Tools
Old 11 helmikuu 2009, 13:00
Jäsen

hi i tweaked minun tietokone everyway mahdollista inorder se ajaa nopeammin käyttämällä xp ja vista tweaks. mitä minulle on kerrottu myös se, että hieman overclocking jalostaja tai jotain, että en voi vielä saavuttaa hieman parempia tuloksia. Kuten olen koskaan tehnyt tätä ota voi ohjata, jos. kiitos Tony
Old 11 helmikuu 2009, 13:21
Administrator Group

Mikä on spec tietokoneen? Mitä CPU sinulla on?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 helmikuu 2009, 14:05
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by tolet View Post
hi i tweaked minun tietokone everyway mahdollista inorder se ajaa nopeammin käyttämällä xp ja vista tweaks. mitä minulle on kerrottu myös se, että hieman overlocking jalostaja tai jotain, että en voi vielä saavuttaa hieman parempia tuloksia. Kuten olen koskaan tehnyt tätä ota voi ohjata, jos. kiitos Tony
Miten olette * tweaked * PC?
kanssa ohjelmisto sulkeutumaan ohjelmia tai vain manuaalisesti sulkeutumaan?
Kuten Dave Hybrid kysyy, mitkä ovat ne tiedot ja pc?
kanssa overclocking voit saada hyviä tuloksia, mutta ole varovainen, sillä sen vaarallisia myös suoritin, CPU-tuulettimen ja PSU kun teet,
niin suurta varovaisuutta tarvitaan, kun ja jos päätät overclock ja omalla vastuulla

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 11 helmikuu 2009, 14:25
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Mikä on spec tietokoneen? Mitä CPU sinulla on?
hyvin se on Intel CPU 1.73ghz, 32-bittinen operatinf järjestelmä, 120 Gt: n kiintolevy. It's a DELL 6400 kannettava tietokone
Old 11 helmikuu 2009, 14:27
Jäsen

Quote:
Originally Posted by redden137 View Post
Miten olette * tweaked * PC?
kanssa ohjelmisto sulkeutumaan ohjelmia tai vain manuaalisesti sulkeutumaan?
Kuten Dave Hybrid kysyy, mitkä ovat ne tiedot ja pc?
kanssa overclocking voit saada hyviä tuloksia, mutta ole varovainen, sillä sen vaarallisia myös suoritin, CPU-tuulettimen ja PSU kun teet,
niin suurta varovaisuutta tarvitaan, kun ja jos päätät overclock ja omalla vastuulla
spec kuin metion alle qoate. myös juuri twaeked kautta google kanssa regedit. Tiedän, että se on minun oma riski mutta ajatteli hieman clocking olisi mitään haittaa
Old 11 helmikuu 2009, 14:31
Administrator Group

Koska kyseessä on kannettava tietokone BIOS on todennäköisesti lukittu, että ja lämpöä on asia, sillä se on ja se ei ole kuin voit hihna iso tuuletin siihen. N: o yatsy En pelkää.
Old 11 helmikuu 2009, 14:48
Rahoittajien ryhmän

Voisit kokeilla tätä overclock mutta i dont tiedä, onko se löytää ppl tarvitse muuttaa kellon nopeudet
Useimmissa läppäreissä on rajoitettu overclocking kuin bios on lukittu ja yleensä asetettu lähellä max, vain käyttää hidasta nousua ja saatat saada vauhtia
http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=189

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
Old 11 helmikuu 2009, 15:09
Rahoittajien ryhmän

Useimmat Dells on lukittu i olisi kuvitella? Kuten olen ollut vähän aikaisemmin, joka oli unclockable.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.