![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
hi i tweaked minun tietokone everyway mahdollista inorder se ajaa nopeammin käyttämällä xp ja vista tweaks. mitä minulle on kerrottu myös se, että hieman overclocking jalostaja tai jotain, että en voi vielä saavuttaa hieman parempia tuloksia. Kuten olen koskaan tehnyt tätä ota voi ohjata, jos. kiitos Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on spec tietokoneen? Mitä CPU sinulla on?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
kanssa ohjelmisto sulkeutumaan ohjelmia tai vain manuaalisesti sulkeutumaan? Kuten Dave Hybrid kysyy, mitkä ovat ne tiedot ja pc? kanssa overclocking voit saada hyviä tuloksia, mutta ole varovainen, sillä sen vaarallisia myös suoritin, CPU-tuulettimen ja PSU kun teet, niin suurta varovaisuutta tarvitaan, kun ja jos päätät overclock ja omalla vastuulla
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| hyvin se on Intel CPU 1.73ghz, 32-bittinen operatinf järjestelmä, 120 Gt: n kiintolevy. It's a DELL 6400 kannettava tietokone |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Koska kyseessä on kannettava tietokone BIOS on todennäköisesti lukittu, että ja lämpöä on asia, sillä se on ja se ei ole kuin voit hihna iso tuuletin siihen. N: o yatsy En pelkää. |
|
| |||
| |||
| Voisit kokeilla tätä overclock mutta i dont tiedä, onko se löytää ppl tarvitse muuttaa kellon nopeudet Useimmissa läppäreissä on rajoitettu overclocking kuin bios on lukittu ja yleensä asetettu lähellä max, vain käyttää hidasta nousua ja saatat saada vauhtia http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=189
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Useimmat Dells on lukittu i olisi kuvitella? Kuten olen ollut vähän aikaisemmin, joka oli unclockable. |