mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Hvordan gjøre datamaskinen Litt Raskere by får Om med Prosessor

Reply

Thread Tools
Old 11. Feb 2009, 13:00
Medlem Group

hei jeg har forskjøvet datamaskinen min everyway mulig inorder for å kjøre raskere bruker xp og vista tweaks. det jeg har blitt fortalt er også at ved litt overclocking prosessoren eller noe sånt som at jeg fortsatt kan oppnå litt bedre resultater. som jeg aldri har gjort dette kan du kan du veiledning om i det. takkeside Tony
Old 11. Feb 2009, 13:21
Administrator Group

Hva er spec på PCen? Hvilken CPU har du?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 februar 2009, 14:05
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by tolet View Post
hei jeg har forskjøvet datamaskinen min everyway mulig inorder for å kjøre raskere bruker xp og vista tweaks. det jeg har blitt fortalt er også at ved litt overlocking prosessoren eller noe sånt som at jeg fortsatt kan oppnå litt bedre resultater. som jeg aldri har gjort dette kan du kan du veiledning om i det. takkeside Tony
Hvordan har du * forskjøvet * PCen?
med programvare for å avslutte programmer eller bare manuelt nedleggelse?
Som Dave Hybrid spør hva er specs på pc?
med overclocking kan du oppnå gode resultater, men vær forsiktig som også farlig til CPU, CPU vifte og PSU når du gjør,
så stor forsiktighet kreves når og hvis du bestemmer deg for å overclock og på egen risiko

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 11. Feb 2009, 14:25
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Hva er spec på PCen? Hvilken CPU har du?
vel det er en Intel CPU 1.73ghz, 32 bit operatinf system, 120 GB harddisk. Det er en Dell 6400 laptop
Old 11. Feb 2009, 14:27
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by redden137 View Post
Hvordan har du * forskjøvet * PCen?
med programvare for å avslutte programmer eller bare manuelt nedleggelse?
Som Dave Hybrid spør hva er specs på pc?
med overclocking kan du oppnå gode resultater, men vær forsiktig som også farlig til CPU, CPU vifte og PSU når du gjør,
så stor forsiktighet kreves når og hvis du bestemmer deg for å overclock og på egen risiko
spec som metion nedenfor qoate. også har jeg bare twaeked det gjennom Google med REGEDIT. Jeg vet det er mitt eget ansvar, men tenkte litt clocking ville ikke skade
Old 11. Feb 2009, 14:31
Administrator Group

Å være en bærbar BIOS er trolig låst, at og varme er en sak som det er og det er ikke som du kan spenne fast en stor fan av den. Ingen terninger Jeg er redd.
Old 11. Feb 2009, 14:48
Donor Group

Du kunne prøve å overclock men jeg dont vite hvis den finner ppl kreves for å endre klokken hastigheter
De fleste bærbare PC-er begrenset til overclocking da det bios er låst og normalt settes til nær max, bare bruk sakte øker og du kan få et løft
http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=189

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Old 11. Feb 2009, 15:09
Donor Group

Mest Dells er låst jeg bør tenke? Som jeg har hatt noen i det siste som ble unclockable.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.