![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
hei jeg har forskjøvet datamaskinen min everyway mulig inorder for å kjøre raskere bruker xp og vista tweaks. det jeg har blitt fortalt er også at ved litt overclocking prosessoren eller noe sånt som at jeg fortsatt kan oppnå litt bedre resultater. som jeg aldri har gjort dette kan du kan du veiledning om i det. takkeside Tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er spec på PCen? Hvilken CPU har du?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
med programvare for å avslutte programmer eller bare manuelt nedleggelse? Som Dave Hybrid spør hva er specs på pc? med overclocking kan du oppnå gode resultater, men vær forsiktig som også farlig til CPU, CPU vifte og PSU når du gjør, så stor forsiktighet kreves når og hvis du bestemmer deg for å overclock og på egen risiko
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| vel det er en Intel CPU 1.73ghz, 32 bit operatinf system, 120 GB harddisk. Det er en Dell 6400 laptop |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Å være en bærbar BIOS er trolig låst, at og varme er en sak som det er og det er ikke som du kan spenne fast en stor fan av den. Ingen terninger Jeg er redd. |
|
| |||
| |||
| Du kunne prøve å overclock men jeg dont vite hvis den finner ppl kreves for å endre klokken hastigheter De fleste bærbare PC-er begrenset til overclocking da det bios er låst og normalt settes til nær max, bare bruk sakte øker og du kan få et løft http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=189
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Mest Dells er låst jeg bør tenke? Som jeg har hatt noen i det siste som ble unclockable. |