![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| behage hjelpe meg på denne folkens, hvor mange undervisning kan nye prosessoren kjøre på samme tid som Pentium 4 har 126 Endre rekkefølge buffer oppføringer, så hvor mange Pentium D, Intel Core 2 Duo, Core i7, AMD Phenom har Og hvordan det er beregnet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan bruke en enhet av tiden inne i en prosessor kalt multiplisert klokke syklus. En enkel instruksjon tar flere av disse. Prosessoren kan bli optimalisert til å ha forhåndsinstallerte hentet materialet som trengs for neste instruksjon men selv om det er en overlapping en instruksjon omfatter lasting av ett eller flere dataelementer, en henrettelse og lagre hver bit som tar ett eller flere enheter tid. De aller fleste en prosessor kan håndtere på en gang er en instruksjon.
En behandling chip kan ha flere prosessorer designet inn i den og et bord kan ha mange prosessor chips. Alle de som kjører parallelt. En avansert grafikkort kan ha 250 parallelle prosessorer, den i7 har 4 i øyeblikket, Pentium D har 1, Phenom har 2 eller 3 eller 4, avhengig av modell. Hver prosessor er kjøre på de fleste en instruks til en umiddelbar men det kan være jobber med å utarbeide eller lagring annen instruksjon data. http://en.wikipedia.org/wiki/Cycles_Per_Instruction kan hjelpe. Omordne buffer oppføringer bare administrere hentemekanismen og gjennomføring av data og adresser, de optimaliserer prosessoren evne til å komme gjennom en opplæring i fewest tidsenheter. Det er sant at hele chip arbeider på flere instruksjoner samtidig, men hver instruksjon er fortsatt bare utføres én om gangen i riktig rekkefølge for en gitt prosessor. Den eneste meningsfulle spørsmålet er hvor mange prosessorer kan arbeide på ulike datasett parallelt og de er tallene jeg instanced. Poenget med tråder er at resultatet av en ikke lov til å gripe inn i datastrømmen til en annen og dermed behandlingen løsning er den samme uansett hvilken rekkefølge de tråder utføres i. Breaking en oppgave ned i parallelle tråder er en hodepine for en programmerer og en komplisert automatiserte virksomheten for en parallell-thread-optimalisering kompilatoren. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Se på dette og fortelle meg hvordan den nye prosessoren passer i CPU Instruksjoner henrettet samtidig 24 40 72 (første generasjon) 126 hva denne tabellen viser, er dette det jeg trenger å vite om de nye prosessorene, som jeg har nevnt |
|
| |||
| |||
| http://www.firingsquad.com/hardware/...mance_preview/ har en god diskusjon om i7 arkitektur og forklarer hvorfor prøver å simplistically multiplisere rørledning lengden av antall tilgjengelige rør tråder er ikke meningsfullt med dagens prosessorer. Disse triksene er i museet sammenlignet med de siste fem årene. Den i7 har 8 tråder men hva er ferdige med dem ikke kan du bare multiplisere med 8. The Pentium 4 presset rør lengde til 31 mikro-instruksjoner fordi ingen var forutsi cap i prosessor hastigheter skyldes overdreven varmeutvikling mye siste 3 GHz. Hva de har gjort faktisk er droppet rør lengder - for eksempel i Core Duo, en 14-stegs rør - og innført ord som hyperthreading, Quick Path Interconnect, Turbo Mode å beskrive alternative måter å skyve instruksjoner gjennom mikro-instruksjonen ekspansjon rundt hente: dekode: execute: skrive sykluser. Den andre årsaken kan du ikke lett bare multiplisere opp tråder i rørledning lengde for å få tall på bordet for nye prosessor design er at enkelte prosessorer nå har ulik lengde rørledninger å håndtere et bestemt sett av operasjoner. Heltall og flytende punktet instruksjoner brytes på ulike lengde tråder å optimalisere sine gjennomstrømming, for eksempel. Tabellen er gjentatt på http://www.karbosguide.com/books/pca.../chapter30.htm og som selv har en del varsling av disse nærmer utviklingen: The Pentium 4 arkitektur må derfor sett fra et mer langsiktig perspektiv. Intel forventer å kunne skalere opp for å arbeide på klokken frekvenser opp til 5-10 GHz.Vel, det skjedde ikke gjorde det. Derfor er ekstrapolering av tabellen er ikke en god beskrivelse av hvordan en moderne prosessor som i7 eller Phenom fungerer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba NB 100 Recovery Instruksjoner | BawHeid | Windows-operativsystemer | 1 | 22 november 2009 12:20 |
| Instruksjoner om hvordan du formaterer en ny harddisk | eddyjack | Drivere og flyttbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Etterfulgt Acer Laptop Recovery Instructions ... | rayparrish | General Software Chat | 1 | 9 juni 2009 21:18 |
| Følgende malware fjerning instruksjoner, har noen spørsmål. | jcastell | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 19 februar 2008 18:18 |
| Jeg trenger instruksjoner før endre CPU | DownSyndromeBoi | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 2 januar 2008 18:01 |
| Thread Tools | |
| |