vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Miten overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz

Reply

Thread Tools
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 02:04
Uusi Jäsen

minun Prosessori:?

se on

Intel (R) Core (tm) 2 Quad CPU Q6600@2.40GHz 2.40GHz ja i wan t enemmän GHz

Kiitos: D

Minulla on Windows Vista Ultimate

Paljon suhteessa Karli
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 02:45
Rahoittajien ryhmän

Loistava ajoitus - eilen juuri OC'd my CPU.

Arvaa mitä?

Q6600.

Siis - jotkut ihmiset ovat päässeet 3.6GHz, mutta se on hieman liian.

Olen saavuttanut 3.4GHz - mutta se ei ollut melko riittävän vakaita, ehkä jos fiddled lisää, se olisi, mutta koska se on I'm käynnissä loistavasti vakaana 3.15GHz

Joten, koska ensimmäinen askel, vain mennä BIOS ja muuttaa FSB taajuuden 270MHz

The Q6600 default (ja max) kerroin on 9,0

Joten 270 x 9 = 2.43GHz

Ei voi tuntua paljon vielä, mutta sinun täytyy tehdä vähän toimia (Yritin hypätä 50MHz yhdellä kertaa, se BSOD'd minulle)

Käynnistetään int Windows ja tehdä mitä tahansa teetkin, oikeastaan stressi pois CPU, että saamme kaikki porausnäytteet osaksi 90: n, ja juuri pitämään puuhailemme kaikki multi-kierteitetyt verottaessaan ohjelmia.

Jos se on vakaa, toisin sanoen. ei saa jäätyä, kaatua tai BSOD käynnistät takaisin BIOS ja muuttaa FSB on 280MHz

Käyvät läpi saman prosessin, käynnistetään takaisin BIOS, jopa 290MHZ

Ja vain jatkaa, kunnes se kaatuu (jolloin sinun täytyy palata takaisin edelliseen vakaa taajuus, ja lopetan tähän - tai täyttää aukon, että 10MHz alue, jos olet että vaivautunut)

Tai olet tyytyväinen tasolla olet saavuttanut.

Toivon, että auttaa ollenkaan?

Jos ei ole, tai olet sen enempää kysymyksiä, älä epäröi kysyä
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.