![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb gekozen onderdelen voor mijn computer maar ik weet niet hoe te selecteren die goed moederbord zal werken. Tot dusver heb ik: Intel Core 2 Quad Q6600 quad-core processor LGA775 Kentsfield 2.40GHz 1066 FSB 8MB Retail Box BFG GeForce 8800GTS 650MHz 512MB 1.94GHZ DDR3 PCI-E Dual DVI-I HDCP HDTV-out Retail Videokaart G. SKILL F2-8000CL5D-4GBPQ PC2-8000 4GB 2x2GB DDR2-1000 CL5-5-5-15 240PIN Dual Channel Memory Kit Seagate Barracuda 7200.11 3.5IN 500GB SATA2 8.5MS 7200RPM 32MB Cache NCQ Hard Drive In de toekomst, misschien volgend jaar, ben ik van plan om mijn RAM te upgraden naar 8GB. Ik was ook denken aan gooien in een andere 8800GTS. Ik ben ook benieuwd of een 700PSU voldoende zal zijn om mijn tuig met duel 8800GTS draaien. Heeft u suggesties, zal sterk worden appciated. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, als je gaat SLI als je zei dat je zou kunnen, dan wil je een moederbord met een nVidia chipset, 780i is de beste die je kunt gebruiken met dat opzet (de 790i is alleen compatibel met DDR3 RAM) En ik zou een PSU hoger dan raden 700W voor SLI, is dit te wijten aan wanneer u zonnen SLI, uw 700W PSU zal draaien bijna op 100%, wat betekent dat de voeding wordt veel lawaai en warmte produceren, maar het verhogen van de tevredenheid van de PSU die zal verminderen.
| |||
| |||
| haar best om te beslissen over een motherboad direct na keuze van de verwerker u wilt. je cpu is compatibel met een 775-slot. ja, wanneer die uitkijken op een website voor mobos. generaliseren van de opties met een 775-slot. |
|
| |||
| |||
| Going 4GB tot het is onwaarschijnlijk dat u een enorme verandering in de prestaties te zien 8GB. Als u niet wanhopig om SLI te gaan waarom niet een bestuur dat zowel DDR2 en DDR3-compatibel is, want er is er ruimte voor een upgrade naar DDR3 in de toekomst. (Ik zeg niet wanhopig om SLI te gaan, omdat ik niet geloof dat er een bord dat is SLI en is zowel DDR2 en DDR3-compatibel) Wat is uw budget voor dit forum? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u niet wilt dat SLI ik zou gaan met een P35 bord. http://www.ebuyer.com/product/132275 Voor een 780i SLI bord is waarschijnlijk de weg te gaan.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 780i heeft een aantal problemen - te veel warmte op northbridge en BIOS / driver hoofdpijn, meestal. Maar het is niet een slechte chipset in het algemeen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|