![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Poikaystävä oli vanha järjestelmä setä ja haluavat päivittää, ehdotin parantamiseen - jokseenkin täysin ostamalla uuden emolevyn mutta hän sanoi ei. Emolevy on Packard Bell GA-8SIML niin DDR RAM tarvitaan & Minulla ei ole aavistustakaan noin prosessorin että aluksella (minä vain tiedä, mitä olen saanut siitä isäni - hän rakensi tietokoneisiimme). Hän on tällä hetkellä käynnissä XP 192MB RAM, jossa on Intel Celeron 2.8Ghz prosessori - itse asteikolla 1-10 kuinka huono on prosessori? Olisiko prosessorin päivitys on tarpeen tai RAM tehdä? Hän ei käytä tietokonetta paljon muuta kuin surffailla Internetissä. Meillä on vanhempi prosessori meidän tärkeimmät tietokonesovellukset (an AMD Sempron 3200 +) ja se toimii hyvin. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Hei, jalostajan olisi sakko surffata verkossa. Eräs ystäväni on 1.7GHz Celeron ja hänen tietokone voi selata Internetiä hyvin. 1Gb RAM-muistia on enemmän kuin tarpeeksi XP selata Internetissä ja avata useita selainikkunat joka on max emolevyn voi käsitellä. Buying DDR RAM voidaan melko tyyris näinä päivinä niin tehdä tutkimusta, ennen kuin teet ostoksen! Varmista, että se on 266MHz liian! Sinun emolevy tukee vain siitä. * Toivoo, hänellä on oikeus emolevyn * |
|
| |||
| |||
| Voit ladata ja suorittaa CPUID ja kertovat, mitä CPU olet käynnissä. I'll antaa linkin lopussa. Kuitenkin useimmat suuret valmistajat pitkälti ei korjauskelvottomiksi tietokoneissa. IE: jalostaja teillä on tietokone maxes pois MoBo. Huomasin myös, minun Dell, että ne käyttävät omaa MoBo ja asia siten, että vaikka olin ostanut uuden Mobo, se ei sovi paikkaansa. http://www.cpuid.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen unohtaa prosessori päivitykseen. Tämä on kalliimpaa päivityksen kanssa vähiten merkitsevää eroa käyttäjälle. Katso, kellon nopeus ei ole se, miten nopeasti CPU kulkee koko ajan. Se on enintään numero tasatuntien syklin se kykenee pois joka toinen, joten CPU sinulla on vain kauniita.
Kuitenkin, muistia ei tarvitse päivitystä. 256MB kanssa grafiikka huuhtoutumisen pois se ei riitä. Lataa CPU-Z muodossa, että linkkiä ja katsoa, mitä RAM olet jo ja kiinni yksi 1GB kiinni tuumaa Voi ja BTW, kun käytät CPU-Z olet HAKU varten nopeus ram ja tyyppi ram, numero kuten PC2300 tai DDR333, tai lähettää ruudunkaappaus ja aiomme kertoa teille, mitä tarvitset. Hurraa My System: Mukautettu Rakennettu v1.2
|
|
| |||
| |||
| Kyllä minulla oli häntä tehdä tarkistaa RAM eilen Crucial & tulokset: http://i4.photobucket.com/albums/y14..._Data_ae49.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y14..._Data_636b.jpg |
|
| |||
| |||
| Upea! Hanki 1GB kiinni ja se on tarpeeksi |
|
| |||
| |||
| Näyttää olevan hyvä, näyttää voit siirtyä 2 Gt. Älä huolestu, jos se sanoo, kuten 1.9Gb, koska laivalla grafiikkasiru vie jonkin pois =) Haluaisin voimakkaasti neuvoja saat 2GB, jos sinulla on siihen varaa, tarkoittaa tietokone kestää paljon kauemmin, kun sen tiedot. Ratkaisevaa suosittelee, että £ 22 pysyä joka on max DDR nopeus, sinun pitäisi saada sitä. Ero tallennettu hitaahkon RAM on vähäinen. Lopuksi, teidän emolevy tukee vain 2 Gt RAM-muistia. Älä houkutusta ostaa lisää, koska se voisi aiheuttaa ongelmia. 2 yhden 1Gb tikkuja olisi hieno =) |
|
| |||
| |||
| jos todella sitä, että koko tietokone on kuollut pian. jos se ei niin paljon enemmän ram sitten mennä, mutta hän ylipäänsä harkita vain saada uusi tietokone? ehkä läppäriin? Tarkoitan ddr1 on todella hidasta ja on kallista. ei hän tee mitään tietokoneeseen lisäksi Internetissä? jos hän doesnt sitten extra ram on kunnossa. |