![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Vriendje kreeg een oud systeem van oom en willen upgraden, suggereerde ik upgraden - enigszins volledig door het kopen van een nieuw moederbord, maar hij zei nee. Moederbord is een Packard Bell GA-8SIML zo DDR RAM nodig en ik heb geen idee over een processor voor dat pension (Ik weet alleen wat ik heb gekregen van mijn vader - hij bouwde onze computers). Hij is momenteel met XP op 192MB RAM-geheugen met een Intel Celeron 2.8GHz processor - in feite op een schaal van 1-10 hoe erg is de processor? Zou een processor upgrade noodzakelijk is, of zou RAM doen? Hij maakt geen gebruik van de computer voor veel meer dan aan het internet te surfen. Wij hebben een oudere processor in onze belangrijkste computer (een AMD Sempron 3200 +) en het werkt goed. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Hoi, de processor moet boete voor het surfen op het web. Een vriend van mij heeft een Celeron 1.7GHz en zijn computer kan surfen op het internet prima. 1GB RAM is meer dan genoeg voor XP te surfen en open meerdere browservensters die de max je moederbord aankan. Kopen DDR RAM kunnen behoorlijk prijzig deze dagen dus wat onderzoek doen alvorens een aankoop! Zorg ervoor dat het 266MHz ook! Je moederbord ondersteunt alleen dat. * Hoopt dat hij het recht heeft moederbord * |
|
| |||
| |||
| U kunt downloaden en uitvoeren CPUID en dat zal u vertellen welke CPU u uitvoert. Ik zal een link op het einde. Echter, de meeste grote fabrikanten grotendeels niet moderniseerbare computers. IE: de processor die u hebt in de computer maxes de mobo. Ik ook met mijn Dell dat ze gebruik maken van een eigen zaak mobo en dergelijke, dat zelfs als ik het had gekocht van een nieuw mobo, maar het zou niet passen in de zaak. http://www.cpuid.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om eerlijk te zijn vergeten welke processor upgrade. Dit zal de duurdere upgrade met het minst significante verschil voor de gebruiker. Zie, de kloksnelheid is niet hoe snel de processor draait al de tijd. Het is de maximale aantal klok cycli zij in staat is uit elke seconde, dus de CPU die jij hebt is gewoon prima.
Maar uw geheugen heeft moeten upgraden. 256MB met graphics uitloging off van het is niet genoeg. Download CPU-Z-vorm dat bovenstaande link en kijk wat RAM u al stok en een 1GB stick inch Oh en btw, als je gebruik maakt van de CPU-Z u zoekt voor de snelheid van de ram en de aard van de ram, nummer als PC2300 of DDR333, of post een screenshot en wij zullen u vertellen wat u nodig heeft. Sante Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| |||
| |||
| Ja ik had hem wel een cheque voor RAM gisteren over cruciale & resultaten: http://i4.photobucket.com/albums/y14..._Data_ae49.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y14..._Data_636b.jpg |
|
| |||
| |||
| Geweldig! Haal dat 1GB stick en dat zal volstaan |
|
| |||
| |||
| Schijnt goed te zijn, ziet er uit als je kunt naar 2Gb. Maak je geen zorgen als zij zegt als 1.9Gb omdat uw onboard grafische chip duurt enige weg =) Ik zou zwaar 2Gb advies krijg je als je kunt veroorloven, houdt de computer duurt veel langer in termen van haar specs. Cruciaal beveelt £ 22-stick die de DDR max snelheid, zou je dat. Het verschil is opgeslagen op langzamere RAM-geheugen is te verwaarlozen. Tot slot, je moederbord ondersteunt alleen 2Gb RAM. Kom niet in de verleiding om meer te kopen omdat dit kan resulteren in een aantal problemen. 2 eenpersoons 1Gb stokjes moet fijn =) |
|
| |||
| |||
| als je echt van mening dat de hele computer wordt binnenkort dood. indien het niet zozeer om meer RAM vervolgens voor gaan, maar heeft hij op alle overwegen net een nieuwe computer? misschien een laptop? Ik bedoel ddr1 is echt traag en is duur. doet hij alles op de computer naast internet? indien hij doesnt vervolgens extra ram zal geldboete. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Packard Bell EasyNote R1938 draadloze helpen | gorevan | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 mei 2008 14:34 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 29 Jan 2008 12:14 |
| Hoeveel kan ik een upgrade van de processor in mijn huidige moederbord? | xrix | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 23 Jan 2008 12:20 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Gaming Console | 2 | De 4 januari 2008 18:59 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 7 mei 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |