![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on PC-6400 800MHz RAM käynnissä kaksi kanava-tilassa.
Mutta kun olen avata CPU-Z, kunkin kiinni RAM-muistia se sanoo max kaistanleveys on 400MHz. Eikö tämän pitäisi olla 800MHz? Olen varma, että se oli 800 jo aiemmin! Any ideas, kuinka muuttaa sitä? Koskaan tehnyt mitään overclocking ennen! My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että voi olla, koska se DDR2, joten vaikutus on kaksinkertaistaa taajuus (from 400MHz ja 800MHz)
| |||
| |||
| Olin siinä käsityksessä, että jokainen kiinni olisi 800MHz kaistanleveyttä. Olen ihmetellä, jos siellä on toiminto on mobo kanssa kääntyy sen alas, kun se ei ole kaikkia tarvitaan. Kuten SpeedStep on Core 2 Duo-prosessorit. |
|
| |||
| |||
| Ne eivät molemmilla on 800MHz, koska se DDR2 mikä tarkoittaa, että se on 2 kellot jokaisen todellinen kello. pohjimmiltaan se kellot jokaisen muutoksen valtion (suuri tai pieni), kun taas DDR1 vain kellot kaikissa muissa tilan (joka kerta se on korkea, tai aina, kun se on pieni) joten vaikka se on todellinen kello 400MHz, se on clocking kahdesti jokaista todellinen kello, joten 800MHz. Lisätietoja ja mahdolliset paremman selityksen yrittää käsittelyssä Tällä sivulla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sillä ei ole väliä, joka tapauksessa. Kukaan ei vaan ne, joilla on (Kokonaispistemäärä) Wolfdales aikoo osuma yli 400MHz annetun FSB.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |