![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een aantal PC-6400 800MHz RAM loopt in dual-channel-modus.
Echter, toen ik open CPU-Z, voor elke stok RAM zij zegt dat de max bandbreedte is 400MHz. Dat moet worden 800MHz? Ik ben er zeker van was 800 in het verleden! Enig idee hoe dat te veranderen? Nooit gedaan ENIGE overklokken vóór! Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dat kan worden omdat het DDR2, dus in feite is het een verdubbeling van de frequentie (van 400MHz tot 800MHz)
| |||
| |||
| Ik was onder de indruk dat elke stok moeten 800MHz bandbreedte. Ik vraag me af wanneer er een functie op het mobo met bochten neer als het niet allemaal nodig. Net als de SpeedStep over Core 2 Duo-processors. |
|
| |||
| |||
| Ze doen beiden 800MHz, omdat het DDR2 wat betekent dat zij heeft 2 klokken voor iedere echte klok. wezen, het klokken bij elke verandering van de stand (hoog of laag), terwijl slechts DDR1 klokken in elke andere staat (elke keer gaat het hoog is, of elke keer als het gaat laag) dus zelfs al is het een werkelijke klok van 400MHz, zal worden kloksnelheid tweemaal voor elke feitelijke klok, zodat u 800MHz. Voor meer info, en mogelijk een betere uitleg proberen lezing deze pagina. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het maakt niet uit toch. Niemand, maar die met (overclocked) Wolfdales gaat te raken meer dan 400MHz op de FSB.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vraag over Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 12 | 14 dec 2008 21:20 |
| Ram Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 26 nov 2008 11:59 |
| Gewoon een vraag (Over mijn pc) | PC WhizzKid | Algemeen Hardware Chat | 9 | 6 dec 2007 15:08 |
| Een ander RAM vraag! | sturo | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 10 okt 2007 09:58 |
| Vraag help> _ < | Ria | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10 apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |