![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en smuk crap computer i øjeblikket, og im forsøge at lægge Windows XP på en større harddisk jeg fik fra min ven, da den ene har jeg i øjeblikket er kun 10 gig (prøv ikke at grine). Problemet im have er, at jeg cant komme ind i min bios. Den nuværende Bundkort Jeg har installeret et Microstar Inc. MS-6340 (jeg kender sin crap men beggers cant være chosers lol). Enhver hjælp vil blive appreceated. Ghst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har prøvet at trykke F2 eller Delete om magten på?
| |||
| |||
| Yeah mest almindeligt er F2 eller slette gerne Dave sagt, hvis ikke prøve F12, F11, esc Thats, hvis dette ikke er ramt prøve nogle tilfældige dem. Det skal sige et sted på skærmen eller andet sted, hvad man skal trykke på for at indtaste 'setup'. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Manualen er på http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/...40/MSI6340.PDF
3.1 Indtastning Setup Tænd computeren og tryk <Del> straks til at give dig indtaste Setup. Den anden måde at komme ind opsætning er at tænde computeren. Når nedenfor vises kort nederst på skærmen under POST (Power On Self Test), skal du trykke <Del> nøgle eller samtidigt trykke <Ctrl>, <Alt>, Og <Esc> nøgler. TIL ENTER SETUP FOER BOOT, tryk <CTRL-ALT-ESC> ELLER <DEL> NØGLEOPLYSNINGER Hvis beskeden forsvinder før du reagerer, og du stadig ønsker at indtaste Setup, genstarte systemet for at prøve igen ved at slukke derefter ON eller at trykke på "Reset"-knappen på sagen. Du kan også genstarte ved samtidig at trykke <Ctrl>, <Alt>, og <Delete> nøgler. Hvis du ikke Tryk på tasterne på det rigtige tidspunkt, og systemet ikke starter, en fejl besked vil blive vist, og du vil igen blive bedt om at, PRESSE <F1> at fortsætte, <CTRL-ALT-ESC> ELLER <DEL> TIL ENTER SETUP Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| God finde stedet. |
|
| |||
| |||
| tak, men ive allerede tryed dem. Thats hvorfor im have så meget besvær lol. Jeg vil gerne have en anden bash bare for at være sikker tho. Ghst |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jeg havde det samme problem og realiseret mit tastatur blev ikke starte, før Windows haft.
|
| |||
| |||
| Du ikke at trykke på tasterne hårdt nok med mallets Ghst. Må ikke du husker Arthur Ewing og hans musikalske mus leger "The Bells of St. Mary's"? Det er, hvordan man får samarbejdet fra disse felter. Du kan tilslutte et tastatur, som du ved, arbejder i en sokkel, du er rimeligt overbevist om bare at fjerne muligheder. |
|
| |||
| |||
| Er du bruger en USB k / b? De virker ikke på nogle systemer i post-skærme. Få en PS / 2 en, hvis du har det korrekte stik på bagsiden af pc'en. |
|
| |||
| |||
| Tak for den rådgivning, ill skal anvende denne viden i morgen, men for nu IM går i seng. Tak igen, jeg skal opdatere yous om dette spørgsmål i morgen. Ghst. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| BIOS og Ram | Mooseknuckle | CPU, bundkort og RAM | 1 | 23 august 2008 16:59 |
| Bios | carpious | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th Dec 2007 06:22 |
| Hvordan man opsætter BIOS | Jack06 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 28 november 2007 09:04 |
| Bios | ange | General Hardware Chat | 6 | 10 november 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |